Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
By Golf4ever:) -  09 lut 2021, 21:39
 śląskie
#285069
Cimek pisze:
03 lut 2021, 8:25
@Golf4ever:) Może ktoś wymieniał przed Tobą? A może faktycznie Twój seryjnie wyszedł na 55 ;-)

Podobno oryginalne były ;)
Komplet KYB na przód 55mm i tył ze sprężynami wymieniony. :yes: :yahoo: :naughty: Przejechane na razie tylko 20km od warsztatu do domu.
Nie jest źle. Zobaczę jak się dobrze ułożą i po większym przebiegu.

Jakby ktoś szukał zaufanego i rzetelnego sprzedawcę amorków, to zdecydowanie polecam allegrowicza z tej aukcji. :ok: :ok:

https://allegro.pl/oferta/amortyzatory- ... YWI2Nzg%3D :super: :super:
By Golf4ever:) -  15 mar 2021, 20:11
 śląskie
#285484
Witam.
Może to komuś pomoże na przyszłość.
Otóż:
Komu zależy na komforcie z jazdy samochodem, nie wsadzajcie pod żadnym pozorem amortyzatorów Kayaba Excel-G + sprężyny KYB Flex.
To najgorszy zestaw jaki może być!
Twarde na nasze drogi. Buja autem niemiłosiernie na nierównościach. Tył na byle jakich wybojach podskakuje jakby się traktorem jechało.
Do tego uczucie jakby się miało felgę lub oponę uszkodzona/krzywą.

Pojeździłem na tym cholernym zestawie 2000 km i nic się nie polepszało.
Dziś zostały wyrzucone z samochodu i mechanik zamontował takie, jakie siedziały fabrycznie! Tj. SACHS’y (zawieszenie standardowe, białe naklejki) przód i tył oraz sprężynki również z Sachs’a.
Efekt? Wszystkie powyższe objawy ustąpiły i autem teraz zajeb**** się jeździ.
Jednak lepiej dopłacić 100-200 i wsadzić to, co siedziało fabrycznie. A nie bawić się w pakowanie do niemieckiego auta części japońskich!
To moje zdanie i opinia na temat tych części.
I mogę zapewnić, ze komu zależy na komforcie niech pakuje to, co fabrycznie siedziało (Sachs’y) i się napewno nie zawiedzie :naughty: :yes2: :yahoo:
By Kamellot -  15 lip 2023, 10:38
 kujawsko-pomorskie
#290493
Cześć
Jako iż moje starsze zawieszenie sportowe K.A.W. fahrwerkstechnik przód i tył już mają sprawność 15-30%. To mam pytanie, bo tych już niestety nie ma na rynku. Jakie teraz zawieszenie kupić tak, żeby nie bujało autem jak w łodzi, ale fajnie się trzymało drogi. I prosiłbym o propozycje zwykłego zawieszenia sportowego, bo gwint dla mnie jest za twardy. I dodam, że lubię obniżony samochód, bo na dużych kołach bez obniżenia tragicznie wygląda. Tak przeglądam i jest taki wybór, że ciężko stwierdzić co faktycznie teraz ma sens. Tamto zawieszenie już mi trzymało 8 lat, a na rynku się pozmieniało.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14