Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
Awatar użytkownika
By zbyńo.ko -  11 maja 2013, 8:51
 warmińsko-mazurskie
#97960
Także jak uważasz. Możesz Sobie kupić na jakie Cię stać. Oczywiście że możesz wstawić jakie chcesz. Nie musisz kupować w ASO , bo tam sporo kasy zostawisz :shock: , sporo Ja też nie powiem,że miałem chęć z ASO, Ale jakoś zapał mi odszedł jak mi cenę powiedzieli :evil: :mrgreen: Powiem szczerze myślałem że będzie taniej, ale się dużo pomyliłem. Pogadałem ze znajomym kolesiem i zamówił mi SASCHA bez marży sklepowej, zawsze parę groszy taniej. Na forum też koledzy dobrze doradzają, ale wszystko od kasy zależy, co chcesz zakupić. Dobrze by też zobaczyć w jakim stanie są łożyska nad amortyzatorem, mogą być do wymiany ale nie muszą, bo może są w porządku. I jeszcze czy odboje nie są rozwalone. ?? Też warto wymienić. No i po tym wszystkim koniecznie na zbieżność jechać - ustawić, bo wszystko było rozkręcane z przodu. A trzeba ustawić bo zaraz opony zacznie Ci ścinać, albo auto ściągać na którąś ze stron podczas jazdy.
By volf -  11 maja 2013, 13:00
 -------
#97975
eee ? WTF ? ASO ?

dobra czyli tak:
Bilstein B8 - 2000 zł kitowy set
Bilstein B6 - nadają się ? (nie mam pewności)
MTS - sport - 50% ceny www jak nie mniej... też skrócany skok wszystko fajnie pięknie tylko co 2 lata wymiana....
By Sylwestro -  11 maja 2013, 19:30
 -------
#97996
volf pisze:
Bilstein B6 - nadają się ? (nie mam pewności)
Ja jeżdze na Bilstein B6 i polecam każdemu kto kto chce mieć zawieszenie wyśrodkowane miedzy sportem a komfortem.
By Sylwestro -  12 maja 2013, 9:11
 -------
#98018
volf pisze:jak rozumiem B6 też mają krótszy skok ? bo producent nie piszę..
B6 nie mają skróconego skoku są to amory o zwiększonej sile tłumienia.
By volf -  12 maja 2013, 11:39
 -------
#98037
@Sylwestro a odczułeś różnicę o której się tak namiętnie pisze ?

A ma może gdzieś ktoś jakieś dojście do tych zabawek ? na necie pustka totalna a w sklepie spojrzeli się na mnie jak na idiotę... :mrgreen:

zastanawiam się jeszcze nad Pro-Kit + MTS sport, wiem że te amory to taka trochę lipa i długo nie pożyją ale ja rocznie robię niecałe 10 tyś km, a teoretycznie będzie jeszcze mniej. Różnica cenowa dość spora ... pytanie jak wygląda w praktyce "sport" i "komfort". Ktoś może na tym jeździł ?
By Sylwestro -  12 maja 2013, 14:34
 -------
#98053
volf pisze:@Sylwestro a odczułeś różnicę o której się tak namiętnie pisze ?

A ma może gdzieś ktoś jakieś dojście do tych zabawek ? na necie pustka totalna a w sklepie spojrzeli się na mnie jak na idiotę... :mrgreen:

zastanawiam się jeszcze nad Pro-Kit + MTS sport, wiem że te amory to taka trochę lipa i długo nie pożyją ale ja rocznie robię niecałe 10 tyś km, a teoretycznie będzie jeszcze mniej. Różnica cenowa dość spora ... pytanie jak wygląda w praktyce "sport" i "komfort". Ktoś może na tym jeździł ?
Jest roznica i to spora miedzy serią a B6.Jest sztywniej niż na serii ale nie tak sztywno żeby powiedzieć "beton" to jest to tzw wysrodkowanie miedzy sportem a komfortem :mrgreen: .Ja mam B6 ze springami Ebacha Pro street (czarne) i szczerze mogę polecić naprawdę sie wysmienicie prowadzi w zakrętach.A MTS to juz twoj wybór jak chcesz mieć amory z wyższej półki i na lata to bierz Bilstein.Oczywiście jakość miedzy MTS a B6 to jest przepaść no i cena tak samo.Ja swoje amory kupowałem bezpośrednio u przedstawiciela Bilsteinpolska
volf pisze:nie szkoda Ci amorków ?
:?: :?: :?: :?:Spokojnie bez obaw na B6 mozesz załozyć kazdy typ spręzyny sportline, pro-street a nawet seryjną
By volf -  12 maja 2013, 15:33
 -------
#98057
Soad7 pisze:B6 są idealne do spręzyn obnizajacych.
W necie jest sporo ofert, w jednym sklepie jest nawet promocja na tylne B6 za 130zl szt
Przednie jak dobrze sie poszuka to mozna wyrwac za 400 - 500zl szt.
zarzucisz jakimś linkiem ? nie udało mi się do tego dokopać.

dzięki,o takie info mi właśnie chodziło. Czy coś jeszcze wymieniliście przy okazji ? na stronie wyczytałem że niby jakieś specjalne odboje do tych amorków sa.
By Sylwestro -  12 maja 2013, 15:51
 -------
#98062
volf pisze: Czy coś jeszcze wymieniliście przy okazji ? na stronie wyczytałem że niby jakieś specjalne odboje do tych amorków sa.
Z przodu nie zakłada się odboji ponieważ w B6 odboje są wbudowane w amortyzator a z tyłu zakładasz seyjny odbój.
By Sylwestro -  13 maja 2013, 21:04
 -------
#98170
To dobieraj z katalogu bedziesz miał wtedy 100% pewności tylko jeszcze musisz zmierzyć srednicę trzona w przednim amorze bo występuje 50 mm i 55 mm :D
By volf -  14 maja 2013, 12:11
 -------
#98195
już mierzyłem oba 55mm, amorki dobrałem, będę się szeroko szczerzył do znajomego z IC. Narazie nie zmieniam, poczekam na dorżnięcie obecnych.

W każdym razie wiem co mam kupić i o to chodziło, dzięki!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14