rafalllmk5 pisze:odgrzeje tego kotleta.
Wiec tak panowie ja wczoraj zalozylem gwint u siebie i wlasnie dalem takie laczniki regulowane. Sprawa wygląda nastepujaco, od dwóch lat latam na gwincie WEITEC HICON GT, zakres regulacji to 35-65 mm, ale na ten sezon trochę skrocilem ten gwint o fartuch który jest u dołu i z automatu mocowanie lacznika obnizylo się ok 2 cm ( w zeszłym sezonie na niemodzonym gwincie latałem na ori lacznikach i było wszystko ok), gdy zaczalem skrecac regulowane laczniki (były ustawione o 4 cm krocen niż ori) i wszystko poskladalem do kupy, jak wyjechałem na ulice uslyszalem takie napier..... lacznika ze masakra, wrocilem fura do góry i rozciagnalem oba laczniki o 2 cm i wszystko ustalo i jest spokoj. Wiec jeśli nie modzicie z gwintem i go nie skaracacie to powinien wystarczyc wam ori lacznik
Ja mam gwint eibacha felge 19' na oponie 215/35 ,jak założyłem skrócone łączniki to nic nie pukało ale drążek stabilizatora tarł mi o półośki na nierównosciach poprzecznych , wiec rozkręciłem trochę tzn 15mm już nie trze o półośki ale dalej pukał wiec włożyłem ori stabilizatory -tak napie da la , żę nie mam już ochoty sie z tym bawic i nie jeżdzę już golfem tylko śmigam na motocyklu- w nim mi nic nie puka. I o co chodzi z tymi łącznikami , wiem że eibach lub H&R mają specjalne drążki stabilizacji ale 1200zł się cenią
dodam jeszcze , że golf leży dosyć nisko ale bez przesady.
Jakieś pomysły??????