Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
By Jares -  09 lut 2015, 21:52
 podkarpackie
#165457
BUBER. pisze:Tak samo wychodzi przód do tyłu z dystansami czy trzeba kupić inne na każdą ośkę.
Inne na tył, inne na przód :ok:
kapselo2 pisze:Mam możliwość kupna po taniości felg Dezent RI dark 16'' 5x112 et 35, dokladnie te http://static.avartfelgi.pl/Images/deze ... 6_5h_3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; z oponami 225x55. Jakie będę potrzebował dystanse?
Dokładnie tak jak pisze kamil92x opony do wymiany, a dystans raczej nie będzie konieczny, chyba że felga będzie wąska :friends:
By DarkSide -  15 lut 2015, 13:18
 śląskie
#166381
Witam. Mam pytanie niech mi ktoś wytłumaczy czym się różni dystans od flanszy? Mam felgi dokładnie RH technik. Chciałem dokupić pierscienie centrujące bo na samym dystansie kolo lata lecz zadne nie pasowaly i gościu powiedział ze potrzebuje flanszy. To jest tak jakby dystans ale wielkości pasty ? Wtedy felga sie trzymie na nim a nie na kołnierzu piasty ? Jak to dokładnie jest :)
Awatar użytkownika
By dezmond -  21 cze 2015, 15:58
 śląskie
#182798
Jak ktoś jest zainteresowany to znajomy robi mi dystanse (11-12mm) z pierścieniami centrującymi. Wszystko wymierzone pod tylną piastę. Cena ok. 200zł para
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  21 cze 2015, 21:32
 pomorskie
#182828
dezmond pisze:Trzeba poprostu ten pierścień wzmocnić po bokach
Nie rozumiem, dając dystans 1,1 cm pierscien centrujacy piasty robi sie za krótki więc o jakim wzmocnieniu mówisz wytlumacz proszę?

Dodano po 3 min 26 sek.:
Na 11 mm dystansie nie dasz rady zrobić h&r
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  21 cze 2015, 22:07
 pomorskie
#182836
dezmond pisze:Ja tam w tym problemu nie widzę. Trzeba poprostu ten pierścień wzmocnić po bokach tak jak jest to w dystansach h&r.
jak to ma wyglądać jak na tym zdjęciu to ja dziękuję

Obrazek
Awatar użytkownika
By dezmond -  22 cze 2015, 2:18
 śląskie
#182855
Nie jestem fanem takiego rozwiązania ale jak kiedyś miałem 15mm+ (chyba nawet 17mm) to koła wystawały poza obrys samochodu :-/ Innego rozwiązania nie widziałem. Miałem w poprzednim golfie z h&R 11mm zrobiłem na tym ok. 30 tyś km. żadnych drgań nie było, śruby się nie odkręcały i pierścień się nie ułamał. Znajomy miał w a4 b7 te same dystanse i też nie narzekał
Awatar użytkownika
By TomuŚ -  22 lis 2015, 12:02
 pomorskie
#201795
Sorry ze odbiegne trochę od tematu ale nie moglem znalezc nic nigdzie. Panowie potrzebuje kupic pierscienie centrujace do drugiego auta jakie mam i tak na feldzie mam 80-81 (mniej wiecej dokladny pomiar zrobie jak bede mial juz je w garazu) natomiast na aucie 76,1 (dokladnie) teraz pytanie, gdzie takie dostac bo nigdzie nie moge znalezc???