#231593
W tym problem ze nie posiadam jeszcze kabla poniewaz jest zamowiony a nie doszedł. Moze ktos z okolic Wrocłąwia byłby w stanie to ogarnac ? albo chociaz zlokalizować przyczynę ?
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=52&t=12655Crix91 pisze: Moze ktos z okolic Wrocłąwia byłby w stanie to ogarnac ? albo chociaz zlokalizować przyczynę ?
Pompę w baku zawsze musi byc słychać po przekręceniu zapłonu, zobacz też przed odpalaniem czy paliwo nie schodzi z filtra.Radauskas pisze:No dobra,.. przyszła pora i na mnie. W ostatnich miesiącach zdarzało mi się, że po dłuższym postoju po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie usłyszałem pompy paliwa. Auto wtedy zapalało na pół sekundy i gasło. Potem musiałem ładnych kilka sekund kręcić żeby zaczęło załapywać i zapalało. Ale ostatnio zdarza się też tak ( po dłuższej przerwie, np. po nocy ), że pompe paliwa słysze, a silnik w ogóle nie odpala,.. nawet na te pół sekundy jak wcześniej. I też muszę pokręcić ok 5-6 sekund żeby zapaliło.
Mógłbym sądzić, że gdzieś się zapowietrza ale przecież przy elektrycznej pompie w zbiorniku i tak pompa powinna "nabić" paliwa do układu i powinien zapalać (?). Zastanawiam się też czemu wcześniej bez załączenia pompy zapalał na pół sekundy, a teraz nie. Zaraz ktoś napisze - oringi na pompkach. Ale rok temu miałem robiona głowice i poszły nowe oringi. Chyba, że mechanik się nie postarał i przyciął nowe oringi przy wkładaniu,.. to się zdarza. Chyba wyjmę pompki sam i sprawdzę.
jakieś inne sugestie ?
ok ale ten błąd powstaje przy obiążeniu, albo nieosiągnięta górna albo dolna granica doładowania a nie przy rozruchu bo przy rozruchu jest ciśnienie zbliżone do atmosferycznegoLeve pisze:
Nie mam numeru logu ale nowy mechanik powiedzial ze to byl blad czujnika doladowania cisnienia takze to jak najbardziej moglo miec wplyw na moc. Mowi ze blad byl jeden raz a nie wielokrotnie, czy jakos tak, i zeby na razie jezdzic i w razie pojawienia sie problemu czujnik bedziemy wymieniac.
błąd czujnika ciśnienia doładowania pojawia sie podczas jazdy, zazwyczaj gdy jest maksymalne obciążenie tj. gaz pod 100% w podłogę, po pierwsze - gdy jest przeładowanie to wywala błąd "przekroczona górna granica doładowania", gdy np. jest nieszczelność to "nieosiągnięta dolna granica doładowania" , błąd zapisuje sie w sterowniku i tam jest dopóki go nie wykasujesz przy pomocy interfejsu diagnostycznegoLeve pisze:
A jest taka mozliwosc ze ten blad czujnika doladowania wywalany jest nie w trakcie jazdy a dopiero przy nastepnym odpaleniu?
poszukaj namiarów na JacaTouran z forum Tourana. Ma on w Łowiczu warsztat. mysle iz bedzie mogl Tobie pomoc i zidentyfikuje co szwankuje w aucieLeve pisze:Aha, dzieki za informacje.
Niestety wracam do punktu wyjscia - wczoraj przejechalem 150km, dzisiaj pierwsze odpalenie i... zgasl. Ruszyl dopiero za 3im razem po 10 sekundach krecenia.
Dodatkowo przy wdepnieciu gazu przy 120km/h odciela sie znowu turbinka, tym razem bez lampki silnika. Mocy nie mam do tej pory.
Masakra.
nie, auto będzie odpalać nawet z odpiętą wtyczką przepływkiSZARWUS pisze:A czy przepływka może mieć coś wspólnego z opalaniem auta?