Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By esiu -  27 paź 2015, 8:29
 łódzkie
#198111
Ja tutaj wtrące co wiem ale od razu dodaję że kespert ze mnie zerowy. Ja raz miałem walniętą pompę i auto ptrafiło zgasnąć na skrzyżowaniu, a potem wcale nie odpaliło. Po wymianie tej pompy autko normalnie chodzi(sam wymieniałem więc jestem pewien co mówię). Niemniej pompa może być uszkodzona a nie zepsuta jak było w moim przypadku. Wtedy trudno powiedzieć jak się zachowa. Ja jednak jestem zwolennikiem sprawdzania przed wymianą bo szkoda wydawać kasę w ciemno. Jeżeli nie masz czasu to zapewne musisz mieć kasę. Odstaw auto do mechanika i niech wymieni ci pompę i sprawdzi czy z vacum ci nie cieknie i jak cieknie to też niech wymieni bo jak koledzy wspominali to też może być przyczyną. A jak nie masz czasu zawieźć auto do mechanika bo jest na chodzie to może zalej to magiczne liquid molly czy jakoś tak do baku. Nie zaszkodzi ci, przeczyści wtryski, a może dodatkowo przeczyści pompę i zacznie znowu działać?
Awatar użytkownika
By sebek1993 -  28 gru 2015, 18:39
 lubelskie
#207147
Witam, koledzy proszę o pomoc. Jechałem na święta tj. 25 grudnia i po przejechaniu ok 4 km samochód szarpnął mi raz pod górę zredukowałem a następnie zgasł. Więc hol do domu rozkręciłem filtr paliwa przedmuchałem przewody i nic, między czasie podładowałem akumulator bo już ciężko kręcił przez to ciągłe odpalanie, podpiąłem pod vcds i w silniku żadnych błędów, natomiast znalazłem w dwóch miejscach, abs i koło kierownicy. Cieżko ale odpalił i chodził dobrze. Wymieniłem właśnie filtr paliwa na nowy zapalił normalnie więc jazda próbna, przejechałem 200 m i zgasł. Hol do domu i znowu wywaliło błąd w koło kierownicy. Prąd przy pompce paliwa jest przez chwilę po przekręceniu kluczyka. Pomóżcie bo już nie mam pojęcia co się stało...dzień wcześniej podłączyłem głośniki tylne czy coś jest na rzeczy? Czy to przez to? Więcej nic nie robiłem...
To błędy te pierwsze z 25 grudnia:

Niedziela,27,Grudzień,2015,11:47:52:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK70.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 P
Komponent i/lub wersja: ASR FRONT MK70 0105
Kodowanie: 0017025
Kod serwisu: WSC 01392 785 00200
VCID: 3F87386D6E23C8E0186
Znaleziono 1 błąd:

00668 - napięcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny


Niedziela,27,Grudzień,2015,11:49:35:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY8.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN
Komponent i/lub wersja: J0527 051 0100
Kodowanie: 0000012
Kod serwisu: WSC 01392 785 00200
VCID: 7F07786D2EA308E0586
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

00576 - Zacisk 15
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
00883 - Przełącznik zapłonu i rozrusznika (D); zacisk S
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
00884 - Przełącznik zapłonu i rozrusznika (D); zacisk X
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
01744 - Przełącznik rozrusznika i zapłonu (D) (zacisk P)
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
00885 - Przełącznik zapłonu i rozrusznika (D); zacisk 50
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny


Błędy z dzisiaj:

Poniedziałek,28,Grudzień,2015,17:06:44:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202

Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY8.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN
Komponent i/lub wersja: J0527 051 0100
Kodowanie: 0000012
Kod serwisu: WSC 01392 785 00200
VCID: 7F07786D2EA308E0586
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

00576 - Zacisk 15
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
00883 - Przełącznik zapłonu i rozrusznika (D); zacisk S
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
00884 - Przełącznik zapłonu i rozrusznika (D); zacisk X
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
01744 - Przełącznik rozrusznika i zapłonu (D) (zacisk P)
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
00885 - Przełącznik zapłonu i rozrusznika (D); zacisk 50
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
Awatar użytkownika
By sebek1993 -  28 gru 2015, 22:45
 lubelskie
#207211
A-R-T-U-R pisze:Obawiam sie ze mogles cos gdzies "nadwyrezyc" podlaczajac kable. Nigdzie nic nie ciagnales za mocno?
Nic nie ciągnąłem, zwarcie się nigdzie nie zrobiło...po podłączniu głośników jeździłem i było ok a na drugi dzień lipa :( dzisiaj odpiąłem kable od głośników przy radiu i dalej to samo :(
PSA pisze:kostka stacyjki, ew. okolice. może coś luźne?
to jutro muszę rozebrać kierownicę i zobaczyć czy tam nie ma żadnych luzów...dzięki :)
Awatar użytkownika
By Kuba18 -  28 gru 2015, 23:47
 kujawsko-pomorskie
#207226
Ja też wojowałem z gasnącym tdi :D przejechałem około kilometra (zależy od dynamiki) i stop. Kręciłem i załapał i tak w koło. Kostka w pompie miała luźne piny,kostkę rozebrałem piny ścisnąłem i chula jak wściekły :D Tez miałem przygodę z pompą paliwa ale to inne przyczyny(zawsze musiałem mieć około połowy paliwa w zbiorniku (tyle wysokości co ma ta doniczka pompy w zbiorniku ) :D Ku:censored:wicy już dostawałem a tam tylko rurka od powrotu wypadła z pokrywy i paliwo z powrotu zamiast w tą doniczkę lecieć to leciało prosto w zbiornik obok tej doniczki plastikowej a zaworek jednokierunkowy nie nadążał napełniać tej doniczki :D
Awatar użytkownika
By sebek1993 -  29 gru 2015, 0:10
 lubelskie
#207228
jutro trzeba szukać przyczyny jak coś znajdę to napisze co i jak bo auto potrzebne :P może coś się wyjaśni, dzięki wielkie przynajmniej wiem czego szukać :)
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  29 gru 2015, 0:20
 pomorskie
#207229
a akumulator sprawdzałeś czy go przypadkiem szlag nie trafił? Kręci? Z klemami nic nie robiłeś? Nie zdejmowałeś? Dobrze przykręcone? Bezpieczniki?
Awatar użytkownika
By sebek1993 -  29 gru 2015, 0:28
 lubelskie
#207230
Mettenoos pisze:a akumulator sprawdzałeś czy go przypadkiem szlag nie trafił? Kręci? Z klemami nic nie robiłeś? Nie zdejmowałeś? Dobrze przykręcone? Bezpieczniki?
Akumulator ma ponad rok, nie trafiło go bo kręci i wszystko z nim ok. Klem nie ruszałem, dobrze są przykręcone. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone są całe. Jeden miałem stopiony ale nie spalony. Nr 42 w środku auta.
Awatar użytkownika
By sebek1993 -  30 gru 2015, 8:50
 lubelskie
#207410
WACEK pisze:42 - Gniazdo elektryczne 12V w bagażniku , przekaźniki pompki spryskiwaczy 20A
znalazłem już wcześniej na forum, gniazda w bagażniku nie mam, jedynie pompka spryskiwaczy jest...
By krzychooo18 -  03 sty 2016, 12:19
 dolnośląskie
#208136
Witam.
Dzis z wielkim trudem odpaliłem swoje auto przy minus 17 musiałem kręcić kilka razy, podłączyłem vcds i pokazało takie błedy, dodam że kasuje te błędy co kilka dni- do tej pory było w miare ok, czy to możliwe żeby odpalić golfa bez sprawnych świec przy minus 17??
4 Faults Found:

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)
P0671 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 126 /min
Torque: 192.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 9.73 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 0.9°C
Bin. Bits: 01110000

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
P0672 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 126 /min
Torque: 192.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 9.73 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 0.9°C
Bin. Bits: 01110000

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)
P0673 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 126 /min
Torque: 192.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 9.73 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 0.9°C
Bin. Bits: 01110000

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)
P0674 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 126 /min
Torque: 192.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 9.73 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 0.9°C
Bin. Bits: 01110000
By maverick -  03 sty 2016, 12:35
 lubelskie
#208144
Przy wszystkich uszkodzonych swiecach,problemy z uruchomieniem powinny pojawic sie juz jesieniá,a co dopiero przy -17
Przy jednej uszkodzonej swiecy I temperaturze zblizonej do tej co u ciebie prawie rozkrecilem aku zanim zaskoczyl.
Jak tobie sie to udalo,nie wiem.
Moim zdaniem nie powinien zapalic.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 sty 2016, 12:38
 pomorskie
#208145
maverick pisze:
Moim zdaniem nie powinien zapalic.
ja odpaliłem kiedyś passata ajm przy - 20 przy wszystkich spalonych świecach, jak silnik w dobrej kondycji to odpali, bezpośredni wtrysk odpala zdecydowanie lepiej niż dawne TD z komorą przedwstępną. Proponuję aby założyciel tematu dalej kontynuował w tematach o świecach żarowych bo takowe istnieją. Pzdr
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17