Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Werts -  20 lis 2017, 10:19
 wielkopolskie
#259134
Błędy przed wymianą świec raz wyskoczyło od świecy na 3 cyl. rozrząd testowany na 0 średnio jechał na -1.5 jedzie ładnie. Paliwo verva lub BP ultimate. Ciekawi mnie że jak z 10 razy zapłon do kontrolek to odpala idealnie :silence:
Awatar użytkownika
By Werts -  20 lis 2017, 10:36
 wielkopolskie
#259140
Ale gdzie szukać pompa-filtr czy bardziej filtr pompki ? dziwi mnie ze jeden dzień po wymianie świec i pompy w baku zapalił jak nowy ?
Awatar użytkownika
By pitt52 -  20 lis 2017, 12:28
 śląskie
#259150
Po drodze z filtra do pompek jest jeszcze pompa tandemowa. Sprawdź dokładnie czy nie cieknie, bo one to potrafią.
Awatar użytkownika
By Werts -  20 lis 2017, 12:47
 wielkopolskie
#259152
zapomniałem dodać wymieniłem uszczelkę pod nią na ori ale dalej w str serwa idzie od niej wężyk dość gruby i mam ułamany w nim taki plastik w środku i jest wciśnięty czy to może mieć winę ?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  20 lis 2017, 14:59
 pomorskie
#259160
A EGR przypadkiem nie jest w pozycji całkowicie zamkniętej? EGR robi za klape gaszącą, jak będzie 100% zamknięty to silnik nie odpali, ten wężyk z ułamanym króćcem nie jest od sterowania EGR
By Oskar1566 -  01 gru 2017, 20:35
 małopolskie
#259630
Witam. Czy pompa paliwa w baku może być przyczyna zgaśnięcia auta podczas jazdy i późniejszego niemożliwości odpalenia? Dodam jeszcze ze w czasie jazdy zaświeciła się kontrolka ręcznego zapiszczalo 3x i auto zgasło a teraz tylko po zapłonie mryga kontrolka ręcznego i piszczy i nie może odpalić... komputer nie sypie żadnymi błędami
By Pandzior -  20 sty 2018, 21:18
 zachodniopomorskie
#261186
Witam, postanowiłem przesiąść się z francuza na niemca o ile francuz chodził jak marzenie o tyle niemiec golf plus 2007 zaczął przy-stwarzać problemy. Po zrobieniu ok 300km i dojeździe do skrzyżowania, wciśnięciu sprzęgła redukcji i hamowania auto gaśnie... zapala się kontrolka akumulatora i tyle z jazdy. Auto nie odpala. Słychać jak pompa z baku działa dopiero jak zapodam plaka auto zaskakuje i jeździ jak nowy. Sprawdzony na komputerze nie wyskakują, żadne błędy z tego zdarzenia czysto. Co jedynie 2 wtrysk podaje -0,280/-0,380 waha się w tych granicach. Po pierwszej akcji wymieniony filtr paliwa, świece żarowe(wymagały już wymiany), przejechałem ok 300km powtórka z rozrywki oczywiście komputer czysty bez błędów. Czy komuś z was przydarzyła się taka awaria?
By lukigniew -  23 sty 2018, 13:20
 pomorskie
#261313
Cześć :)
Mam problem z odpaleniem golfika :)
2.0 tdi 170 :)

kręce samochod rozrusznik działa akumulator jest naładowany.
gdy kręce zaczyna sie palić kontrolka od świec a potem od oleju na czerwono. Olej jest na poziomie max do kulki.

Nie wiem może czujnik położenia wału korbowego jak sądzicie . Był wymieniany rok temu.

tutaj filmik :
https://www.youtube.com/watch?v=9N1atjy ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  23 sty 2018, 13:34
 pomorskie
#261314
nie obraź się ale .... "lustereczko powiedz przecie kto jest najpiękniejszy na świecie" albo

Obrazek

zacznij od diagnozy VCDS. Paliwo nie zamarzło?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  23 sty 2018, 13:53
 pomorskie
#261318
lukigniew pisze:
23 sty 2018, 13:51
tzn paliwo raczej chyba nie zamarzło . było pół baku a -5 to nie jest aż taki mróz duży :)
to zależy co się miało w filtrze paliwa czytaj wodę, ale wnioskuję że jako fan marki dbasz o jakość paliwa i filtrów :P

diagnoza VCDS na początek, na 100% będzie podpowiedź. Z drugiej strony przy zamarzniętym paliwie nie krzyczałaby spirala świec
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17