Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By peter -  30 gru 2013, 12:31
 -------
#114078
dex to jest nowy z vw, chyba ze blad w instalcji elektrycznej go rozwalil, aczkolwiek mala prawdopodobne. po montazu tego nowego wszystko gralo, auto sie zepsulo jak stalo dwa dni. nie wierze w takie przypadki lub raczej nie wierzylem. znajde ta przyczyne ale latwiej by mi bylo zjakims schematem
By peter -  30 gru 2013, 13:28
 -------
#114087
moze ktos wie jaki powinien byc prad z alternatora na tej kostce z dwoma przewodami i do czego one dochodza?
jeden to chyba zasilanie na ecu silnika a drugi?
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  30 gru 2013, 19:08
 śląskie
#114123
Wtyczka alternatora;
pin 1 czarno niebieski podłączenie do borda pin F4
pin 2 czarno brązowo czerwony podłączenie do ECU w podszybiu pin 11 w 80pinowej wtyczce. ten przewód przechodzi przez wtyczki w podszybiu tam co się montuje kabelek do tempomatu.

Tak teraz myślę ,,,, a jak byś sprawdził przewody w gumię co idą z nadwozia do drzwi kierowcy....
Tam idą przewody do can. może są złamane i się zwierają ze sobą.
Otwierasz dzwi i zamykasz i czasem działa a czasem nie....

http://przeklej.org/file/h13Gnx/Printin ... Tmplt6.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

link do schematu z podłączeniem can-ów
By peter -  30 gru 2013, 19:30
 -------
#114129
dzieki Dex
daczego drzwi?, czy to nie inny rozdzial magistrali? wiem to wszystko idzie po canie ale jak by padla wiazka can to by cos sie dzialo z szyba centralnym lub alarmem czy lusterkiem ale moze sie myle
By peter -  03 sty 2014, 15:26
 -------
#114415
witam , po przerwie . to co dalo mi sie sprawdzic
przwody can ok
sadze ze to madul gateway ( dex tez wspominal o tym)
tylko zdobylem modul o numerze
1KO 907 530 AD
HW 1KO 907 951
a moj poprzedni to
1KO 907 530 E
HW 1KO 907 951
jak go zakodowac?
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  03 sty 2014, 19:20
 śląskie
#114442
Co do zakodowania gatka to potrzebujesz kolego program z kablem

Aby zakodowywać nowego gatka to najlepiej abyś miał obecnego podłączonego w aucie.
Łączysz się z gatkiem i klikasz kodowanie lub pomocnik kodowania. zależy jaki program masz.

pokaże ci się zapewne takie coś
http://vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=52&t= ... =30#p59071" onclick="window.open(this.href);return false;

najlepiej zrobić sobie PRTSC z ekranu każdego Bajtu kodowania.

Potem podłączasz nowego i wg tych zdjęć co masz kodujesz wg tego starego.
Niestety skopiowanie samego kodowania w formie liter i cyfr nie podejdzie no innej wersji gatka bo bajty są pomieszane.

Tak teraz myślę ale nie wiem jak jest w PB ale w dizlu jak sa dziwne przypadki że nie chce czasem odpalić to często winny jest akumulator choć rozrusznik kręci normalnie ....
A może coś z zasilaniem gatka? szwankuje. kurde cięzki temat, To jest temat typu hydro zagadka....
Ale to tylko taka moja myśl twórcza, niema co się tym sugerować.
By peter -  05 sty 2014, 17:25
 -------
#114618
Panowie problem zarzegnany, babol byl w polaczeniu na kostkach maglownicy, jak pisalem wczesniej po rozlaczeniu kostki 1J0973713 silnik startowal po polaczeniu zapalal i gasl ( tak by immo blokowalo},
jutro rano sprawdze czy po postoju nie pojawi sie jeszcze raz to samo ale sadze ze nie.
dziekuje wszystkim jeszcze raz za sugestie i schematy i pomoc
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  09 sty 2014, 15:57
 lubelskie
#115139
peter pisze:po dwoch dniach auto zapalilo i moge smigac :D , woda w kosce przy maglownicy robila przepiecie na canie stad takie problemy
Możesz pokazać na schemacie która to kostka ? Tak dla potomności :)
By krisv -  11 sty 2014, 23:39
 mazowieckie
#115514
Lukasz89 pisze:
peter pisze:po dwoch dniach auto zapalilo i moge smigac :D , woda w kosce przy maglownicy robila przepiecie na canie stad takie problemy
Możesz pokazać na schemacie która to kostka ? Tak dla potomności :)
Wlasnie podaj dokladna lokalizacje kostki itp
By peter -  12 sty 2014, 13:26
 -------
#115625
nie mam schematu wiec opisze, do magla dochodzi wiazcka zprzewodawmi(cienkie przekroje), miedzy innymi przewody can ( takie splecione) i na tej kostce byla wilgoc i tam byl problem. szkoda za nie robilem zdjec :ireful: , ale jedno wczesniej zamiescilem to od tej kostki ida przewody do maglownicy .
By krisv -  12 sty 2014, 13:29
 mazowieckie
#115626
Bo ja mam taki problem ze zawsze jak jest wilgotno na zewnatrz to mi wyrzuca blad wspomagania i kiera na zolto sie zapala , usuwam blad i poki na zewnatrz jest sucho wszystko dziala pjawia sie deszcz wilgoc wyrzuca ponownie blad
By peter -  12 sty 2014, 14:08
 -------
#115628
moze byc to samo co umnie, zobacz zdjecie co robilem i sprawdz ta kostke ( oczysc), jak to nie pomoze auto na podnosnik zdejmij kostke przy maglu z cienkimi przewodami oczysc
By Lukash -  25 kwie 2014, 14:05
 kujawsko-pomorskie
#129101
Witam

Na początku chce sie przywitac ze wszystkimi gdyż jestem nowy na forum :)

Łukasz

Mam taki oto problem z golfikiem V 1.9 TDI 2007 rok. Samochód stoi u mechanika gdyż zgasł w czasie jazdy i juz nie odpalił. Wyczyszczony został filt DPF ( niestety tu jest ;/) , turbina była oddana do regeneracja i została zamontowana a samochód nadal nie odpala :( . Dodam tylko że jak zdejmiemy mu korek od oleju to zapali a jak zamkniety nie odpala tylko kręci i co teraz robić ? Pomóżcie koledzy swoim doświadczeniem bo mnie juz troche to podłamuje :(

Pozdrawiam !
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 17