Co do zakodowania gatka to potrzebujesz kolego program z kablem
Aby zakodowywać nowego gatka to najlepiej abyś miał obecnego podłączonego w aucie.
Łączysz się z gatkiem i klikasz kodowanie lub pomocnik kodowania. zależy jaki program masz.
pokaże ci się zapewne takie coś
http://vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=52&t= ... =30#p59071" onclick="window.open(this.href);return false;
najlepiej zrobić sobie PRTSC z ekranu każdego Bajtu kodowania.
Potem podłączasz nowego i wg tych zdjęć co masz kodujesz wg tego starego.
Niestety skopiowanie samego kodowania w formie liter i cyfr nie podejdzie no innej wersji gatka bo bajty są pomieszane.
Tak teraz myślę ale nie wiem jak jest w PB ale w dizlu jak sa dziwne przypadki że nie chce czasem odpalić to często winny jest akumulator choć rozrusznik kręci normalnie ....
A może coś z zasilaniem gatka? szwankuje. kurde cięzki temat, To jest temat typu hydro zagadka....
Ale to tylko taka moja myśl twórcza, niema co się tym sugerować.