Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By fali22 -  25 gru 2006, 19:17
 -------
#938
No ciekawe :roll:
Awatar użytkownika
By Lanumisu -  25 gru 2006, 21:37
 -------
#942
Common Rail juz wprowadzaja sa w Audi A8 i A6. Pompowtryskiwacze nie maja przyszlosci chocby ze wzgledu na problemy z filtrami spalin. Tutaj VW troche przespalo. Ratuja sie co prawda piezoelektrycznym sterowaniem zaworow, ale to nie satysfakcjonuje konstruktorow.
Awatar użytkownika
By jabart -  26 gru 2006, 20:00
 -------
#947
Lanumisu pisze:Common Rail juz wprowadzaja sa w Audi A8 i A6. Pompowtryskiwacze nie maja przyszlosci chocby ze wzgledu na problemy z filtrami spalin. Tutaj VW troche przespalo. Ratuja sie co prawda piezoelektrycznym sterowaniem zaworow, ale to nie satysfakcjonuje konstruktorow.
To wiem , nawet w A4 3.0Tdi ju¿ dawno jest CR . Tylko 2.0 jest nowo¶ci±.
Awatar użytkownika
By Lanumisu -  27 gru 2006, 18:26
 -------
#983
Wiecie o tym ze czesc silnikow TDI 2.0 z konca 2003 roku mialo problemy z glowicami? Czesto nastepowaly pekniecia. Byla to jednak niezbyt duza partia jednostek napedowych, ktore odmawialy posluszenstwa po przebiegu 35- 40 tys km.
By Domi -  27 gru 2006, 19:39
 mazowieckie
#988
serio ? :)
Awatar użytkownika
By Lanumisu -  28 gru 2006, 14:38
 -------
#1009
Domi pisze:serio ? :)
Tak, bez sciemy, mam kolege w pracy ktorego to nie ominelo. Dostal jednak caly nowy silnik, bo auto bylo jeszcze na gwarancji. Aby dodac temu pikantnosci, zdarzylo sie to podczas probnej jazdy majstrowi z ASO na pierwszym przegladzie.
Koledzy z niemieckiego forum tez o problemach z glowicami pisali. Oczywiscie dotyczy to nie tylko VW, Audi rowniez.
Awatar użytkownika
By jabart -  29 gru 2006, 19:00
 -------
#1021
Domi pisze:serio ? :)

A który twoj rocznik tak wogule?
Awatar użytkownika
By jabart -  31 gru 2006, 19:22
 -------
#1073
Lanumisu pisze:2004 czerwiec.
ale ja pyta³em Domiego