Kolejne ustalenia:
-w końcu i u mnie pojawił się problem z zapaleniem,kręciłem kilkukrotnie i nic z tego więc pierwsze co zrobilłem z kolegą mechanikiem to
- zdjęcie wężyka przy filtrze paliwa, ropa po przekręceniu kluczyka płynie bez zarzutu wg kumpla
-kolejne co mi zasugerował to odpalenie z plaka, auto praktycznie błyskawicznie odpaliło, diagnoza mojego kolegi z doświadczenia z już nie jedym dieslem, auto prawdopodobnie ma uwalone trzy pompki a dlaczego trzy bo przy początkowym odpalaniu auto po chwili kręcenia tak jakby chciało odpalić ale gasło niby nie raz tak miał że jednak pompka była ok ale nie była w stanie sama podołać.
Zwracam się z prośbą do was co o tym sądzicie bo jeśli wyjmę wtryski to od razu oringi które wg faktury były wymieniane będą znowu do wymiany, w związku z tym czy faktycznie mogą to być pompki, mimo że po podłączeniu testera wszystkie wartości są w normie?
Kolega niby raz się zasugerował wskazaniami testera i szukał innej przyczyny i praktycznie wymienił wszystko co było możliwie a auto i tak nie zapalało aż w końcu oddał pompki do diagnozy i okazały się że to one są przyczyną.... Z góry dziękuję za zainteresowanie i przepraszam za moje ewentualne nieścisłości w wypowiedzi