#199187
To raczej już drugi dwumas. Skoro mialbym wyjete pompki to dalbym je do sprawdzenia na stole probierczym, bo to super okazja
Tak na gorąco to przychodzi mi na myśl pompa paliwa. Ja jednak zacząłbym od komputera. PzdrLolek pisze:Cześć, myślę, że mogę to podpiąć pod ten temat.
Mam mały problem, dzisiaj po dłuższej i szybszej jeździe, po wjechaniu już do miasta auto zaczęło mi delikatnie szarpać, tak jakby to były chwilowe przerwy w dostawie paliwa, czy króciutka przerwa w mocy. Działo się to na 2,3 i 4 biegu. Nie cały czas, ale przy utrzymywaniu stałych obrotów. Poza tym zauważyłem, że spalanie na jałowym biegu wzrosło z 0.5 do 0.7.
Miał ktoś może taki przypadek? Albo wie co to może być?
Dodam, że przepływomierz i EGR były wymieniane na nowe w czerwcu. Przegląd z wymianą wszystkich filtrów również w czerwcu, odpowietrzanie układu robiłem miesiąc temu.
Auto mam od niedawna (wrzesień) i nie wiem czy działo się to samo poprzedniemu właścicielowi.
Podobna sytuacja zdarzyła mi się już 2x. Przy krótkich trasach, czy jeździe po mieście nie mam tego problemu z lekkimi szarpnięciami.
Daj logi podstawowych bloków mierzalnych bo nie wróżymy z fusów.Lolek pisze:Zapomniałem dodać, że mam uszkodzony termostat - pod koniec tygodnia jadę na wymianę wraz z płynem chłodniczym.
Może on mieć coś wspólnego z objawami?
Dzisiaj nawet podczas jazdy po mieście, wystarczyło, że trochę się nagrzał samochód, zaczął podobnie się zachowywać.
Tak jakby coś go przyhamowywało na 0,2 - 0,5 sekundy i puszczało, tyle, że już z większą częstotliwością niż ostatnio.
No i spalanie na jałowym 0.6L cały czas
Aha i miałem problem z odpaleniem ciepłego już silnika. Chwilę pokręcił zanim zapalił. Na zimnym pali na dotyk.
Czyli tak jak Ci mówiłemPinkFloyd pisze:Jezeli pompa vacum to Lukas to.z niej moze schodzić paliwo po nocy lub vacum nieszczelna.paku pisze:Przecież kolega napisał że wymienione były.
A masz wiedzę, ile powinno być?RafalGd1 pisze:Witam, czy ktos mi podpowie jak VCDS zmirzyc, policzyc obroty rozrusznika? W ostatnim czasie ciezko mi odpala na cieplym silniku