#184973
Jeszcze moja wątpliwość w kwestii wypalania.
Szwagier ma Fiata Bravo 150 JTD i DPF.
Problemów z filtrem i wypalaniem nie miał.
Ale w aucie na jego jazdę co ok 11-13 tys. km zapala się kontrolka nakazująca wymienić olej.
To chyba znaczy że auto tak obliczyło.
No a w TDI jest zalecana wymiana co 30 tys km (Long Life).
Jest takie coś jak kontrolka wymiany w autach z DPF-em i czy użytkownikom tez zapala sie komunikat "oil serwis" wcześniej niż po 30 tys. km ?
Szwagier ma Fiata Bravo 150 JTD i DPF.
Problemów z filtrem i wypalaniem nie miał.
Ale w aucie na jego jazdę co ok 11-13 tys. km zapala się kontrolka nakazująca wymienić olej.
To chyba znaczy że auto tak obliczyło.
No a w TDI jest zalecana wymiana co 30 tys km (Long Life).
Jest takie coś jak kontrolka wymiany w autach z DPF-em i czy użytkownikom tez zapala sie komunikat "oil serwis" wcześniej niż po 30 tys. km ?