#185529
Taka prośba odemnie.
Czy mógłby mi ktoś zrobić zdjęcie jak wygląda od dołu jego układ wydechowy z DPF?
Czy mógłby mi ktoś zrobić zdjęcie jak wygląda od dołu jego układ wydechowy z DPF?
Krzycho pisze:przegońgo porzadnie po autostradzie... ważne aby przez dłuższy czas miał silnik wyższe obroty... powłączaj wszystkie odbiorniki prądu aby pobierały go jak najwięcej... i jazda...
przy zbyt dużym obciązeniu silnika może być efekt wręcz odwrotnyandrzejfratczak pisze: co to znaczy. czy DPF na autostradzie sie nie wypalił
mógłbyś kolego rozwinąć myślMettenoos pisze:przy zbyt dużym obciązeniu silnika może być efekt wręcz odwrotnyandrzejfratczak pisze: co to znaczy. czy DPF na autostradzie sie nie wypalił
bo pokutuje przekonanie, że DPF to korek w wydechu, a Kowalski myśli skoro go "przegonię" to mu ten korek się wypali , wyleci z wydechu... niestety efekt odwrotny. Ja cały czas uważam, że Ci co wymyślili DPF powinni wyposażyć auto w kontrolkę wypalania na desce rozdzielczej i napisać w książce jak powinna przebiegać procedura wypalania... wtedy nie byłoby problemów typu kiedy mi się wypala, jak jechać, gdzie jechać , z jakimi obrotami i ile...piet pisze:Temat wałkowany milion X
Kiedy ludzie zrozumieją, że to nie V max wypala DPFa
Nie każdy ma dostęp do vcdsa, zresztą takie sprawdzanie jest dosyć kłopotliwe.Mettenoos pisze:w blokach pomiarowych widać za ile km będzie dopalanie
Zero problemów, ja tak robię, sprawdzam vcdsem który na małym laptopie mam w schowku, zeruje wskaźnik dziennych i wiem co do km kiedy zacznie sie wypalać po 360km.Tyson pisze:Nie każdy ma dostęp do vcdsa, zresztą takie sprawdzanie jest dosyć kłopotliwe.Mettenoos pisze:w blokach pomiarowych widać za ile km będzie dopalanie
Masz cos takiego? Dobrze sie komunikuje z naszym sterownikiem?Mettenoos pisze:Można kupić za 50 zl interfejs BT i smartfonem sprawdzać przez OBD-II bloki pomiarowe