Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By tomekk -  23 wrz 2014, 17:17
 śląskie
#143917
Wymieniałem olej 4 miesiące temu (8tys km temu) dolane było do górnego zagięcia na bagnecie, obecnie poziom spadł do górnej krawędzi zakropkowanego obszaru, czy jest w normie? ile to może być w ml?
By orh -  23 wrz 2014, 20:15
 małopolskie
#143936
Na moj gust było przedewszystkim za dużo, ja u siebie BXE +++ po programie srednie spalanie mam dokladnie policzone 5,98 i na 10.000km dolewam 1 L pelnego syntetyku Fuchs Titan GT1 5w40. Wiec naprawde nie ma co MOIM zdaniem szukac czegoś.... Taka specyfika motoru. Jak nie "znaczysz terenu", nie kopcisz na niebiesko jeździć, jeździć. Pilnować oleju ale nie lej wiecej niż "kropkowane pole" bo to nie jest wskazane dla dobrej kondycji silnika.
By Gomul89 -  23 wrz 2014, 20:55
 mazowieckie
#143948
Potwierdzam jak reszta. Możesz poeksperymentować z innymi olejami i może będzie mniej brał albo i wcale (najważniejsze, że nie przybywa :tooth: ). Poczytaj wątek o olejach w wolnej chwili i tam można się wiele dowiedzieć na ten temat.
By radzioleq -  04 lis 2014, 22:31
 łódzkie
#149435
Mój BLS wysilony programem na 15kkm zalewany rożnymi olejami spala praktycznie cala miarkę (mysle ze okolo 1L).
Castroli pali więcej (po 10-11kkm już jest bidnie) a LIQUI MOLY po 15kkm jest jeszcze polowa.
Samochód dostaje popalić autostradami (70%) i w miejskich korkach (30%).

Te diesle nawet nowe spalają takie ilości oleju, wiec nie ma się absolutnie czym martwic.
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  16 lut 2015, 18:31
 dolnośląskie
#166546
Wychodzi lepiej niz przy Castrolu ale dalej bierze. Nie wiem co jest przyczyna bo silnik suchy, zadnych potliwosci nie zaobserwowalem. Zastanawiam sie czy to nie wina niskich przebiegow w miescie (10 do i 10 z pracy). Ewentualnie trasa ale predkosci kolo 110 km/h raczej zostawiam za soba. Czesciej 130-140 na tempomacie przez kilka godzin... :cool: