Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By gontash -  19 wrz 2012, 12:56
 -------
#82383
Zauważyłem że zaczął pocić mi się silnik w okolicach uszczelki pokrywy silnika przy pompie paliwa. W związku z tym mam pytanie. Czy któryś z kolegów wymieniał samą uszczelkę ? W ELSIE jest napisane żeby wymieniać ją łącznie z pokrywą :| .
By Kamel -  19 wrz 2012, 14:02
 mazowieckie
#82395
Nie mam ETKA w robocie, ale z katalogu IC wychodzi, że do BKC pod dekiel klawiatury pasują:
- ELRING - EL266060
- GOETZE - 50-029934-00


Pod tym linkiem inne firmy i ich numery: http://www.arwit.pl/TDZamow.aspx?a=3315 ... 100227&t=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Wskazany jest nawet nr VW: 038 103 483D.

Na zagranicznych aukcjach również piszą, że ten nr OEM pasuje do BKC: http://www.ebay.ie/itm/ELRING-Gasket-ro ... 0936406559" onclick="window.open(this.href);return false;

Więc może warto by było sprawdzić czy by jednak nie podeszła :-)
Tylko wątpię żeby w ASO podali takie informacje (i nawet nie chodzi o zakaz, a raczej o brak wiedzy) :-)
By gontash -  20 wrz 2012, 10:56
 -------
#82486
Uszczelkę można kupić w ASO za 70 zł. Problem polega na tym, że według ELSY należy wymienić z pokrywą. Dodatkowo spotkałem się z opiniami w sieci że po wymianie samej uszczelki było jeszcze gorzej.

Dlatego moje pytanie czy ktoś z kolegów ją wymieniał i jakie tego efekty były?
By mihailow -  29 gru 2014, 21:18
 świętokrzyskie
#156867
Witam, spotkał się ktoś może z wyciekiem oleju z pokrywy zaworów. Ale nie spod uszczelki tylko olej sączy się jakby na "zgrzewie" (tak to wygląda- nie jestem mechanikiem) gdzie dolega wlew oleju (poniżej rurki odpowietrzającej ) a całości pokrywy.Chciałem zapytać czy jest tam jakaś uszczelka, czy tak jak wspomniałem jest to element zgrzany/odlany? Czy jest to do uszczelnienia czy wymaga wymiany całej pokrywy?
By wojniz -  29 gru 2014, 21:58
 podkarpackie
#156891
Dużo tego oleju ubywa? Tak nie jasno napisany post, że po głowie chodzi mi tylko TTTM.

edit:

http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=2&t=10760" onclick="window.open(this.href);return false;

Tak u mnie wyglądało kiedyś. Wyczyściłem trochę (na ile się dało bez mycia silnika), i raz na jakiś czas zaglądam co tam się dzieje, ale jakoś dużo tego tam nie przybywa. Poprzedni właściciel przez 10 lat tam nie zaglądał, a w serwisach olewali. I tak to wyglądało.

Czy dobrze zrozumiałem post, że o tym miejscu mówisz?
By mihailow -  30 gru 2014, 21:22
 świętokrzyskie
#157230
Oleju dużo sie polało - cała pokrywa mokra była. Po wytarciu wszystkiego i wymyciu podejrzenie jest że leje się na łączeniu tej całej szyjki co wkręca się korek z pokrywą zaworów.Poniżej tego wężyka odpowietrzającego. i pytanie zachodzi czy ten element jest na stałe odlany (wlew łącznie z odpowietrzeniem a pokrywa) czy jest to w jakiś sposób skręcone i uszczelnione. Spotkał się ktoś z tym?????
Awatar użytkownika
By SZARWUS -  20 lis 2015, 16:57
 małopolskie
#201504
Chłopaki, byłem dzisiaj w BOSCH servis na ustawieniu geometrii po poprzednim mechaniku.
Zauważyli, z tyłu od strony grodzi gdzieś przecieka uszczelka pokrywy zaworów albo odma przepuszcza olej czy jakoś tak.
Zapytałem jaka cena takiej przyjemności u nich, przyszedł mechanik i mówi, że możliwe będzie konieczna wymiana pokrywy zaworów, ze względu na odmę w nią wbudowaną. Dzwoniłem do aso i koszt nowej pokrywy nie jest mały(747zł). Powiedzcie jak na to patrzeć. Da się jakoś tą odmę sprawdzić nie ściągając pokrywy zaworów?
Co do uszczelki, doradźcie jakiej firmy kupić, numery jakie ma itd.