#249807
A-R-T-U-R pisze:ja tam bym dowody za takie wieśniarstwo zabierał.
A-R-T-U-R pisze:ja tam bym dowody za takie wieśniarstwo zabierał.
Nie masz podstaw ku temu, katalizator ma, decybeli nie przekroczyA-R-T-U-R pisze:ja tam bym dowody za takie wieśniarstwo zabierał.
Przy seryjnym aucie nie ma to znaczenia i powiedzmy do 200 KM w 1.9 bo jest cienka rurka, wyżej jak modzisz to juz trzeba, no ale tak jak Artur mówi wyścigówki z tego nie zrobisz do upalania po torze.Mettenoos pisze:Ja ogólnie nie rozumiem, TDI to TDI, ma klekot i w tym jego urok, po co kombinować z dźwiękiem, ja rozumiem z końcówką to można pokombinować pod kątem wizualnym i estetycznym ale resztę bym zostawił ale skoro autorowi się nie podoba, w końcu to jego auto aczkolwiek nie lubię takiego psucia
aż tak głupi nie jestem i zdaję sobie sprawę, kolega pytek ma BXF 90ps i nawet ten plus + nie czyni go wyścigówką, TDI ma klekotać , koniec, kropka.Bartas pisze:
Przy seryjnym aucie nie ma to znaczenia i powiedzmy do 200 KM w 1.9 bo jest cienka rurka, wyżej jak modzisz to juz trzeba, no ale tak jak Artur mówi wyścigówki z tego nie zrobisz do upalania po torze.
@dark55 mial cos takowego niech sie wypowie jak to zrobilPrzemektak pisze:Ja nie chciałem żadnego dźwięku zmieniać, tylko zderzak zmieniam na R32 i musi być inny tłumik, jak kupywalem to nie przemyślałem tego, bo nie sądziłem, że końcowy będę musiał wywalić.
Dodano po 49 minutach 39 sekundach:
To aż tak źle będzie mówicie? Nie mam jak tego oddać, bo kupiłem to używane od prywatnej osoby.