Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By ciaplo1 -  04 mar 2018, 7:13
 małopolskie
#262546
Na niemieckich forach jest to temat szeroko poruszany wraz z badaniami olei dodawanych do ropki. Nie wszystkie oleje t2 nadają się do dodawania do diesla, niektóre zaniżają jej smarowność zamiast podnosić. Niektóre podnoszą temperaturę zapłonu ON no i wtedy wiemy, co się dzieje. Ja akurat się przekonałem, jak brat kupił AR159 z podniesionymi korekcjami i problematycznym paleniem. Po wyjeżdżeniu dwóch baków z T2 samochód zaczął znacznie lepiej palić i korekcje się pięknie wyrównały. Może to taki jeden przypadek na sto, ale zadziałało. A co do smarowności dzisiejszych paliw to polemizowałbym :oczko: dawniej, jak się człowiek upaprał ropąto było ciezko się domyć, a dziś trochę cieplej wody i śladu po ropce nie ma.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  04 mar 2018, 8:51
 pomorskie
#262548
ciaplo1 pisze:
04 mar 2018, 7:13
A co do smarowności dzisiejszych paliw to polemizowałbym
jakieś konkrety? badania? Twierdzisz że dawna ropa była lepsza? :P
Jeżdżę sporo, leję normalną ON na sprawdzonych stacjach i nie zawracam sobie głowy rzeczami niepotrzebnymi