Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By adek -  05 paź 2015, 0:13
 łódzkie
#195124
Głównie mocą :tooth: No i oczywiście ARL czy ASZ były w MK4, w MK5 już miałeś inne silniki.

Sama konstrukcja może pewnie różnić się szczegółami jak inne mocowania i tak dalej, ale tego Ci nie potwierdzę.
szuwar pisze: Zastanawia mnie teraz czy będzie reakcja cenowa giełdy na modele 1.9 tzn czy bedą bardziej chodliwe i drozsze niż modele 2.0...
Jak dla mnie to rynek od dawna tak ma, 1.9 jest droższy i bardziej poszukiwany bo jest cała otoczka stworzona wokół 2.0 i jego legendarnej już 'trwałości'.
#195145
Bartas pisze:Mam małe pytanie, wszyscy mowia ze bkc/bxe itp sa mniej wytrzymałe od arl/asz/buk itp, a orientuje się ktoś czym one się różnią? :hi:
sądzę że arl/asz mają mocniejszy układ korbowo-tłokowy, inne turbosprężarki ale generalnie temat o silnikach z serii Bxx a nie Axx które już nie występują w Mk5
#223392
votus pisze:Pany bo takie pytanie, posiadam moją 5-teczke 1.9 66KW i zastanawia mnie jedno, każdy pisze że ten silnik posiada oznaczenia BRU, BXF, BXJ więc jak to możliwe że u mnie na tabliczce i na obudowie rozrządu jest napisane BLS? :O
może masz w dowodzie błędnie wbitą moc 66kW a może silnik był wymieniany? który masz rok auta?

daj tutaj http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=1 ... 42#p223342 VIN to się zobaczy
#223760
morfeusz747 pisze:Witam,

Posiadam silnik BRU (90KM) czy on też posiada wadę w postaci zacierającej pompy oleju? Mechanik próbował mi to dziś wmówić ale z tego co wiem tylko 2.0 tdi mają ten problem?
BRU jest OK

Problem pompy oleju wystepował w silnikach wzdłużnych a nie poprzecznych