Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By SkylineRG -  03 sty 2015, 13:38
 lubelskie
#158000
to była moja mordęga jakiś czas temu, wiec wiem co czujesz :ireful:


na dzien dobry jak otwierasz obudowe filtrwa paliwa, to masz paliwo po sam wieczko czy do polowy ? jak do polowy... to...
sprawdz paliwowe przewody pod siedzeniem z tylu, czy nie sa zamienione miejscami, czasem mechanicy robia tak specjalnie.... na zlosc, albo po to by do nich wracac i beda "naprawiac" ($) auto w nieskoczonosc...

sprawdz jeszcze przewody paliwowe... te gumowe, lubia się rozwarstwiac od srodka, w srodku robi sie taki "gul", balon, jak na oponie guz, tylko wewnatrz i do wewnatrz... i blokuje przeplyw paliwa.

sprawdz tez pompe vacum.
Awatar użytkownika
By Manios -  03 sty 2015, 14:15
 pomorskie
#158030
uiokl, a czy zwróciłeś może uwagę czy zapowietrza Ci się bak paliwa?
Mam tu na myśli fakt że im dłużej zakręcony jest korek wlewu paliwa tym podczas odkręcania słychać głośne i charakterystyczne pssssssssssssssss....?
By uiokl -  03 sty 2015, 14:23
 śląskie
#158035
SkylineRG to mi się stało tak nagle a mechanika nie podejrzewa bo jemu też zaczyna to spędzać sen z powiek, z tego co wiem przewody paliwowe sprawdzał i są ok a filtr paliwa te był całkiem niedawno wymieniany.

Manios bak mi się nie zapowietrza nie ma żadnych odgłosów przy odkręcaniu a poznał bym to robiło mi się tak w alfie
Awatar użytkownika
By Manios -  03 sty 2015, 14:29
 pomorskie
#158038
A z hamulcami nie ma problemu?
Chodzi mi o miękki pedał lub uciekający w podłogę lub nie płynne hamowanie?
Mam tu na myśli tak jak SkylineRG pompę Vacum, czy z nią nie ma problemu.
By uiokl -  03 sty 2015, 14:33
 śląskie
#158041
Z hamulcami nie ma problemu, przed świętami była regeneracja turbiny i przy okazji pompa Vacum była też sprawdzana a jak by było coś nie tak to by mi powiedział. Zapomniałem dodać że samochód ma wbudowany chip ale byłem na kompie i sprawdzał mi to przy okazji ustawiania map startowych i jest wszystko ok
By trzeci5 -  03 sty 2015, 14:37
 śląskie
#158043
czy czujnik temp. został sprawdzony pod kątem poprawnej temperatury bo może być tak że czujnik jest nowy i sprawny i nie wykazuje wtedy błędu ale podaje złe wskazania,najlepiej jak autko całkowicie ostygnie po nocnym postoju podpiąć kompa i sprawdzić czy czujnik podaje temp zbliżoną do temp.otoczenia,czy po wymianie rozrządu został ustawiony kąt synchronizacji PD?
By uiokl -  03 sty 2015, 14:43
 śląskie
#158047
trzeci5 czujnik tem. był wymieniony bo wyskakiwał na nim błąd potem został sprawdzony i działa bardzo dobrze z tego co pamiętam. Rozrząd był robiony w serwisie bo był przestawiony kupę kasy mnie to kosztowało
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 sty 2015, 16:04
 pomorskie
#158086
cięzko pali jak zimny w każdej pozycji parkingowej? Czy przodem w górę gorzej a przodem w dół lepiej?
uiokl pisze:został sprawdzony i działa bardzo dobrze z tego co pamiętam
a jak go sprawdzali, masz wiedzę czy opierasz się tylko na tym co ci mówią? Nie chcę oceniać ale wielu mechaników tylko wyjmuje i wkłada nie mając pojęcia o czymś takim jak VCDS a już o sposobie sprawdzenia poprawności działania czujników to już w ogóle
By uiokl -  03 sty 2015, 16:12
 śląskie
#158087
Mettenos tycz się to każdej pozycji parkingowej, opieram się na tym co mi powiedział^^
Ostatnio zmieniony 03 sty 2015, 16:20 przez uiokl, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 sty 2015, 16:18
 pomorskie
#158089
w programie "będzie pan zadowolony" też mówią swoim klientom różne rzeczy, czasami lepiej poszukać innego mechanika

jak nie wywala błędów, świece sprawne choć niekoniecznie muszą być aby auto paliło, to najczęściej wina leży w braku zasilania w paliwo no i przydałby się ten test czujników temperatury na zimnym silniku, poszukaj na forum kogoś z vcds-em ze swojej okolicy