Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Radauskas -  22 cze 2021, 20:29
 mazowieckie
#286514
6 lat temu uczestniczyłem w tej dyskusji i narzekałem, że nie jestem w stanie ustawić -1,5. Wielokrotne próby delikatnego ruchu na fasolkach i skakało mi z 0 na -3. W końcu jakoś ustawiłem. Dziś miałem sytuacje zgoła dwrotną. W tym samym aucie wymieniałem wałek, szklanki więc rozrząd znowu był ruszony. Po ustawieniu na blokady i sprawdzeniu podręcznym VAGiem pokazało synchro na 0. Chciałem dać na-1,5 więc dygnąłem lekko na fasolkach. Na VAGu znowu 0. No więc jeszcze trochę ruszyłem walkim i dalej 0. Uznałem, że mój podręczny VAG nie odczytuje tej wartości :) No bo przecież 6 lat temu przy delikatnym ruchu skakało mi na -3. Po podłaczeniu VCDSa pokazło 0 (?!). No więc dygnąłem wałek nieco mocniej no i pokazało -1,5. Dziwne, że kiedyś reagował zbyt czule a dziś tak powolnie. Przy okazji pytanko - jak odpale to pokazuje -1,5. Ale jak kilka razy przegazuje to przy przegazówce wskakuje na -2. Potem spada na -1,5,, a czasami zostaje na -2. To normalne czy może świadczyć, że np. za lekko napiety pasek ?
By Rafa_90 -  26 mar 2022, 20:41
 śląskie
#288622
Witam podczas jazdy auto szarpie i gaśnie jak by podczas postoju puścić sprzęgło na biegu, ale dzieje sie tak jak jest wilgotno na dworze. Komputer wykazuje błąd czujnika wałka rozrządu, po wymianie tego czujnika jak się usuwa błąd na komputerze się kasuje ale jak się przegazuje go do 2.5tysiaca obrotów błąd się nadpisuje, jest to golf 6 2.0tdi CR.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7