predii pisze:U mnie BXE po zmianie synchro z -2.9 na -4.9 spalanie na kompie spadło średnio o 1L i poprawiły się dawki w grupie 13.
fabrycznie w PD 105 jest od -1 do max -2.5. Wtedy silnika ma najwieksza sprawnośc w stosunku do kultury pracy. Po drugie spalanie na jałowym producent dopuszcza bez obciążenia do 0.9l ale to nie ma odzwierciedlenia w spalaniu w czasie jazdy. często ruszając synchro zmienai się tylko wskazanie spalania na kompie które zazwyczaj pozostaje takie samo, chyba ze masz cos niesprawnego
Przy sprawnym wału, sprawnych pompkach sprawdzanych na camboxie, dobrych uszczelkach pompek, prawidłowo ustawionych korekcje będą minimalnie tylko się zmieniać w wyniku ruchu synchronizacji.
Ja latając synchro w swoim TDI w przedziale -3.5 do 0 zmienia się tylko wskazanie spalania na jałowym, normalne zostaje takie samo, korekcje i tak dalej sa bliskie zeru, gdy miałem podtarty wałek i słabe uszczelki mały ruch miał wpływ na sprawność danego cylindra a co za tym idzie i korekcji. Doprowadzenie osprzętu do porządku nic nie jest w stanie wprowadzić korekcji ich minimalnych wskazań, nawet włączenie wszystkich odbiorników nie wpływa na ich wskazanie, a wcześniej było inaczej.
KARTOTEKA Jetta http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=10080" onclick="window.open(this.href);return false;