Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  18 kwie 2016, 14:04
 pomorskie
#224934
PinkFloyd pisze:
paku pisze:Oprócz wałka co może byc przyczyną drgawek? Oprócz pompek czy ich uszczelniaczy?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Ustawienie pompek względem głowicy
i podtarty wałek rozrządu
Awatar użytkownika
By kowpio -  18 maja 2016, 10:05
 lubuskie
#228414
Witam, chce zmienic rozrzad i sprawdzilem synchronizacje, przed rozgrzebaniem silnika. zastanawia mnie wartosc, ktora wynosi "-3,9". sprawdzalem w VCDS i Vscanem z viakena na silniku temperatura 90stopni C. ale auto jest po zrobionej mapie i czy ta wartosc, mogla sie jakos zmienic? chyba tylko mogl sie wyciagnac pasek badz ktos wczesniej zlal temat, a w firmie tuningowej nie grzebali mi w mechanice. jak mi wiadomo, wartosc powinna byc jak najblizsza 0.00. taka postaram sie ustawic po wymianie rozrzadu. jak bedzie cos nie tak, wroce do -3.9. dobrze mysle? pozdrawiam
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  18 maja 2016, 10:30
 dolnośląskie
#228416
kowpio pisze:Witam, chce zmienic rozrzad i sprawdzilem synchronizacje, przed rozgrzebaniem silnika. zastanawia mnie wartosc, ktora wynosi "-3,9". sprawdzalem w VCDS i Vscanem z viakena na silniku temperatura 90stopni C. ale auto jest po zrobionej mapie i czy ta wartosc, mogla sie jakos zmienic? chyba tylko mogl sie wyciagnac pasek badz ktos wczesniej zlal temat, a w firmie tuningowej nie grzebali mi w mechanice. jak mi wiadomo, wartosc powinna byc jak najblizsza 0.00. taka postaram sie ustawic po wymianie rozrzadu. jak bedzie cos nie tak, wroce do -3.9. dobrze mysle? pozdrawiam
kolego

cofnij sie o 2 strony i znajdziesz to co napisał @BUBER.

Dodano po 37 sekundach:
BUBER. pisze:Ja dzisiaj ustawiłem sobie z -3,5 na zalecane -1,5 i autko jakby ciszej pracuje co do odczuć z jazdy sprawdzę jutro ale nie liczę na jakiś cud ważne że jest ustawione tak jak powinno.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  02 wrz 2016, 9:32
 zachodniopomorskie
#238271
predii pisze:U mnie BXE po zmianie synchro z -2.9 na -4.9 spalanie na kompie spadło średnio o 1L i poprawiły się dawki w grupie 13.
fabrycznie w PD 105 jest od -1 do max -2.5. Wtedy silnika ma najwieksza sprawnośc w stosunku do kultury pracy. Po drugie spalanie na jałowym producent dopuszcza bez obciążenia do 0.9l ale to nie ma odzwierciedlenia w spalaniu w czasie jazdy. często ruszając synchro zmienai się tylko wskazanie spalania na kompie które zazwyczaj pozostaje takie samo, chyba ze masz cos niesprawnego
Przy sprawnym wału, sprawnych pompkach sprawdzanych na camboxie, dobrych uszczelkach pompek, prawidłowo ustawionych korekcje będą minimalnie tylko się zmieniać w wyniku ruchu synchronizacji.
Ja latając synchro w swoim TDI w przedziale -3.5 do 0 zmienia się tylko wskazanie spalania na jałowym, normalne zostaje takie samo, korekcje i tak dalej sa bliskie zeru, gdy miałem podtarty wałek i słabe uszczelki mały ruch miał wpływ na sprawność danego cylindra a co za tym idzie i korekcji. Doprowadzenie osprzętu do porządku nic nie jest w stanie wprowadzić korekcji ich minimalnych wskazań, nawet włączenie wszystkich odbiorników nie wpływa na ich wskazanie, a wcześniej było inaczej.
By predii -  02 wrz 2016, 17:48
 małopolskie
#238304
Wiem ze fabrycznie powinno być bliskie zeru. Ale jak wymieniłem sobie rozrząd ustawiłem -1 niestety nie sprawdziłem jak było przed wymianą to spalanie miałem na tej samej trasie nie mowie tutaj o chwilowym 7.5L/100 a przed wymiana spalanie było dużo mniejsze, dlatego potem ostawiłem na -2.9 ta sama trasa spalanie 6.5L/100, teraz przy -4.9 komputer pokazuje 5L/100. Trochę szperałem po necie spotkałem parę opinii BXE ze tez maja w granicach -4 najlepsze splanie
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7