#1352
Witam,
Je¿d¿ê co prawda Jett± Mk5 ale to to samo, tylko mi siê ty³ek rozty³ . Moi rodzice je¿d¿± Golfem Mk5 1.9 TDI PD100 5-sp.
Szukam wszelkich informacji technicznych o silnikach TDI stosowanych w Mk5 w Europie. Amerykañska wersja, któr± je¿d¿ê ma idiotycznie zainstalowan± turbinê (do góry nogami) na dodatek wielko¶ci ³upiny od orzecha. Chcê wrzuciæ co¶ wiêkszego: VNT-17 albo VNT-20. To pierwsze jest stosowane w PD150, to drugie w V6 TDI. O ile pierwsze ma jaki¶ kolektor, o tyle do drugiego trzeba by co¶ wykombinowaæ.
Na pocz±tek by³bym za informacjê o kodach silników TDI w Mk5, którymi je¼dzicie w formacie:
Silnik: BRM
Pojemno¶æ: 1.9L
Moc: 100KM
Skrzynia: rêczna 5 biegów
Turbina: na górze (strona zimna po prawej stronie, strona gor±ca po lewej stronie, patrz±c od przodu samochodu).
Je¶li kogo¶ interesuj± moje modyfikacje, to jest moja strona: http://furmanka.blogspot.com/
Z wiêkszych robótek wymieni³em ko³o zamachowe na jednomasowe i do³o¿y³em do tego sprzêg³o od VR6. Powinno wytrzymaæ do jakich¶ 400Nm momentu obrotowego.
No i ostatnio za³o¿y³em chipa u lokalnego guru. Postaram siê podjechaæ na hamownie i napisaæ co to da³o.
Strza³ka
Je¿d¿ê co prawda Jett± Mk5 ale to to samo, tylko mi siê ty³ek rozty³ . Moi rodzice je¿d¿± Golfem Mk5 1.9 TDI PD100 5-sp.
Szukam wszelkich informacji technicznych o silnikach TDI stosowanych w Mk5 w Europie. Amerykañska wersja, któr± je¿d¿ê ma idiotycznie zainstalowan± turbinê (do góry nogami) na dodatek wielko¶ci ³upiny od orzecha. Chcê wrzuciæ co¶ wiêkszego: VNT-17 albo VNT-20. To pierwsze jest stosowane w PD150, to drugie w V6 TDI. O ile pierwsze ma jaki¶ kolektor, o tyle do drugiego trzeba by co¶ wykombinowaæ.
Na pocz±tek by³bym za informacjê o kodach silników TDI w Mk5, którymi je¼dzicie w formacie:
Silnik: BRM
Pojemno¶æ: 1.9L
Moc: 100KM
Skrzynia: rêczna 5 biegów
Turbina: na górze (strona zimna po prawej stronie, strona gor±ca po lewej stronie, patrz±c od przodu samochodu).
Je¶li kogo¶ interesuj± moje modyfikacje, to jest moja strona: http://furmanka.blogspot.com/
Z wiêkszych robótek wymieni³em ko³o zamachowe na jednomasowe i do³o¿y³em do tego sprzêg³o od VR6. Powinno wytrzymaæ do jakich¶ 400Nm momentu obrotowego.
No i ostatnio za³o¿y³em chipa u lokalnego guru. Postaram siê podjechaæ na hamownie i napisaæ co to da³o.
Strza³ka