Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Gligamesh -  17 cze 2007, 0:18
 -------
#5687
no trzeba przyznaæ ¿e nie¼le.. ale w sumie 30nm wiêcej ni¿ fabryka da³a w 2,0 ciekawe jak to wygl±da w 2,0 TDI DPF który ma w³a¶nie 350 fabrycznie.

jak±¶ tak mam cykora, co¶ mi sie to nie widzi.
Awatar użytkownika
By jabart -  17 cze 2007, 11:27
 -------
#5692
Gligamesh pisze:no trzeba przyznaæ ¿e nie¼le.. ale w sumie 30nm wiêcej ni¿ fabryka da³a w 2,0 ciekawe jak to wygl±da w 2,0 TDI DPF który ma w³a¶nie 350 fabrycznie.

jak±¶ tak mam cykora, co¶ mi sie to nie widzi.
DSG jest zajebiste , jezeli masz robic tylko program to bierz , je¿eli celujesz w wiêcej tak jak ja to manual (potencja³ 230KM@430NM)
Awatar użytkownika
By Gligamesh -  17 cze 2007, 12:38
 -------
#5696
no i do 170 trzeba jeszcze dop³aciæ.

chce mieæ komfort (DSG) i elastyczn± jazdê, u nas s± kirki/ofiary(kobiety:P)/kierowcy co trzeba wyprzedzaæ na 3-4 na wzglêdnie krótkich odcinkach i nie chce by mi czego¶ nagle "zabrak³o".