Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By jabart -  21 maja 2007, 17:54
 -------
#5137
Lanumisu pisze:Moj ma rowne obroty, dokladnie 800 na luzie, ale jak stoje na swiatlach to bujnie czasem z lekka. Obroty jednak sie nie zmieniaja, dlatego sie tym nie przejmuje. Zmieniac oprogramowania nie bede bo te 140 kucy mi wystarcza. Po co nadwyrezac silnik i inne podzespoly, w koncu na wyscigi sie nie wybieram.
jaki masz zamiar zrobiæ przebieg tym autem?
By jarek23 -  21 maja 2007, 18:48
 -------
#5139
Tak sie zastanawialem czy podkrecic swoj silniczek 2.0tdi. Jest duza roznica po podkreceniu? Z tego co widzialem to osiaga sie okolo 180PS a jak jest podczas przyspieszania czuc to??
Awatar użytkownika
By fredric -  21 maja 2007, 19:37
 mazowieckie
#5140
u mnie obroty tez nie skacza tylko bjunie buda a chce to wyeliminowac.
Awatar użytkownika
By jabart -  21 maja 2007, 21:25
 -------
#5142
jarek23 pisze:Tak sie zastanawialem czy podkrecic swoj silniczek 2.0tdi. Jest duza roznica po podkreceniu? Z tego co widzialem to osiaga sie okolo 180PS a jak jest podczas przyspieszania czuc to??
czuæ i to dobrze , a zw³aszcza elestyczno¶æ na biegach 4-6.
Tak do wiadomosci to po takim sofcie (180KM@375NM) zjad³em honde prelude która ma katalogowo 7,7 do 100
By jarek23 -  21 maja 2007, 22:55
 -------
#5143
jabart pisze:
jarek23 pisze:Tak sie zastanawialem czy podkrecic swoj silniczek 2.0tdi. Jest duza roznica po podkreceniu? Z tego co widzialem to osiaga sie okolo 180PS a jak jest podczas przyspieszania czuc to??
czuæ i to dobrze , a zw³aszcza elestyczno¶æ na biegach 4-6.
Tak do wiadomosci to po takim sofcie (180KM@375NM) zjad³em honde prelude która ma katalogowo 7,7 do 100
No tylko ze ta honda mogla miec maly silnik bo wypuszczali rozne wersje.
Awatar użytkownika
By jabart -  22 maja 2007, 16:27
 -------
#5148
jarek23 pisze:
jabart pisze:
jarek23 pisze:Tak sie zastanawialem czy podkrecic swoj silniczek 2.0tdi. Jest duza roznica po podkreceniu? Z tego co widzialem to osiaga sie okolo 180PS a jak jest podczas przyspieszania czuc to??
czuæ i to dobrze , a zw³aszcza elestyczno¶æ na biegach 4-6.
Tak do wiadomosci to po takim sofcie (180KM@375NM) zjad³em honde prelude która ma katalogowo 7,7 do 100
No tylko ze ta honda mogla miec maly silnik bo wypuszczali rozne wersje.
ta honda to byla prelude 2.3i która ma katalogowo 7,7 do 100 , uwierz mi wiem co pisze , a jak sie boisz chiptuningu to go nie rób :twisted:
By jarek23 -  22 maja 2007, 22:18
 -------
#5152
Nie boje sie tylko chce wiedziec czy sie oplaca wydac ponad 1000zl.
Awatar użytkownika
By fredric -  23 maja 2007, 0:13
 mazowieckie
#5158
jarek23 pisze:Nie boje sie tylko chce wiedziec czy sie oplaca wydac ponad 1000zl.
ja bardziej zadalbym sobie pytanie czy to bezpieczne dla reszty podzespolow
i ile takie auto pojezdzi bez wymiany sprzegla i awarii turbiny.
ten tysiak to nic w porownaniu z mozliwymi kosztami :)
Awatar użytkownika
By jabart -  23 maja 2007, 0:31
 -------
#5159
fredric pisze:
jarek23 pisze:Nie boje sie tylko chce wiedziec czy sie oplaca wydac ponad 1000zl.
ja bardziej zadalbym sobie pytanie czy to bezpieczne dla reszty podzespolow
i ile takie auto pojezdzi bez wymiany sprzegla i awarii turbiny.
ten tysiak to nic w porownaniu z mozliwymi kosztami :)

sprzeg³o seryjne daje rade do 430NM i 230KM pod warunkiem ze max moment nie zrobisz przy 1900 obr , turbo seria do 180 nic sie nie dzieje pod warunkiem nie butowania na zimnym i nie gaszenia po butowaniu odrazu. Ale nie namawiam , nie róbcie chiptjuna a je¶li ju¿ to u profi tjunerów , uwa¿am ze 1600 tj minimum zeby zap³aciæ za to zeby nic sie nie dzia³o , taniej nie znaczy bezpiecznie
[/list]
Awatar użytkownika
By Lanumisu -  23 maja 2007, 18:00
 -------
#5165
jabart pisze:
Lanumisu pisze:Moj ma rowne obroty, dokladnie 800 na luzie, ale jak stoje na swiatlach to bujnie czasem z lekka. Obroty jednak sie nie zmieniaja, dlatego sie tym nie przejmuje. Zmieniac oprogramowania nie bede bo te 140 kucy mi wystarcza. Po co nadwyrezac silnik i inne podzespoly, w koncu na wyscigi sie nie wybieram.
jaki masz zamiar zrobiæ przebieg tym autem?
W zaleznosci jak sie bedzie sprawowal. Jesli jak do tej pory, to te pare latek jeszcze potrzymam i nakrece jakies 200 tys.
By jarek23 -  23 maja 2007, 18:34
 -------
#5166
A predkosc maksymalna sie zwieksza po przerobieniu?? Jesli tak to ile jechaliscie najszybciej??
Awatar użytkownika
By jabart -  24 maja 2007, 20:55
 -------
#5194
Lanumisu pisze:
jabart pisze:
Lanumisu pisze:Moj ma rowne obroty, dokladnie 800 na luzie, ale jak stoje na swiatlach to bujnie czasem z lekka. Obroty jednak sie nie zmieniaja, dlatego sie tym nie przejmuje. Zmieniac oprogramowania nie bede bo te 140 kucy mi wystarcza. Po co nadwyrezac silnik i inne podzespoly, w koncu na wyscigi sie nie wybieram.
jaki masz zamiar zrobiæ przebieg tym autem?
W zaleznosci jak sie bedzie sprawowal. Jesli jak do tej pory, to te pare latek jeszcze potrzymam i nakrece jakies 200 tys.
no to nie masz co siê martwiæ o jakielkowiek widocze i odczuwalne zurzycie silnika, rób softa
Awatar użytkownika
By jabart -  24 maja 2007, 20:56
 -------
#5195
jarek23 pisze:A predkosc maksymalna sie zwieksza po przerobieniu?? Jesli tak to ile jechaliscie najszybciej??
220 licznikowe i sie rozpedza³ ale musia³em odpusciæ bo przypomnia³em sobie o antenie cb

Autko szybciej dochodzi do tych 200 ;)
Awatar użytkownika
By Gligamesh -  16 cze 2007, 0:13
 -------
#5668
a ile wytrzyma DSG ? bo widzê ¿e ogólnie jeste¶ obcykany.