Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Bruce -  22 gru 2009, 20:06
 mazowieckie
#19704
cyprianmeister pisze:Komendancie nie doczytał Pan tematu :D mowa jest o zupełnie innym drżeniu, troche cięższa sprawa. Swoja drogą to ja może się wybiore z tym do ASO jak się nasili to chętnie się podziele wrażeniami.
Zawieszenie samonosne, to przenosi objawy i wydaje sie, ze to schowek :lol:
Polecam ASO Szewczyka, maja specow od trzeszczenia w aucie :shock: :D
By kuba94 -  22 gru 2009, 22:41
 pomorskie
#19709
Dzwoniłem do ,,szewczyk " zapraszali żebym przyjechał po nowym roku to sprawdza bo każde auto jest inne i przez tel nie dają porad.Dla mnie to daleko bo jestem z 3miasta.Wiec pozostaje mi czekać może ktoś opisze przyczynę na forum.
Awatar użytkownika
By MaArek -  29 gru 2009, 21:44
 -------
#19931
To co napisze jest przykre i straszne i sam w to wierzyć nie chce...

volkswagen to złom - bo trzeszczenie i skrzypienie to nie przystoi takim autom - (do2-4 lat). Trzeszczeć to mogą fiaty i daewoo.

JA JESTEM ŻE SIĘ TAK WYRAŻĘ KLIENTEM KLASY PREMIUM I OGROMNIE JESTEM UCZULONY NA TRZASKI I ZGRZYTY
Pewnie wszyscy odeślą mnie do innej marki .. :mrgreen:

Wszyscy przy kupnie zapewniali o wyższości i jakości vw.
A takie trzeszczenia i skrzypienia sa gorsze od awarii, ktora da sie osunąć.

W golfie przy przejazdach w zawieszeniu
w desce
w pasaacie B5 - drzwi

Japońskie auta tez tak maja ?
Awatar użytkownika
By Tyson -  29 gru 2009, 22:04
 mazowieckie
#19934
dlatego warto zainwestowac w dobry sprzet grajacy i cieszyc sie VW :lol:
Jak w przyszlosci bede zmianial samochod to na pewno bedzie to Audi, to jest klasa premium i przynajmniej w rodzinie VW zostane :)
Awatar użytkownika
By MaArek -  29 gru 2009, 22:23
 -------
#19939
No ten sprzęt - a ja jeśli już zmiana - to coś co pasuje - fabryczne 2 din -o ile ma to sens, jeśli nie zrezygnuje.
a co do Audi - wyszedłem z założenia ze lepiej 2 lata młodszy golf i 50-90 tysięcy mniej na liczniku niz audi.
Oczywiście porównuję tu auta za podobna kwotę
Golf - A3 - A4

ale audi to jest "coś"
Awatar użytkownika
By krz_p -  30 gru 2009, 13:17
 wielkopolskie
#19984
MaArek pisze: JA JESTEM ŻE SIĘ TAK WYRAŻĘ KLIENTEM KLASY PREMIUM I OGROMNIE JESTEM UCZULONY NA TRZASKI I ZGRZYTY
Pewnie wszyscy odeślą mnie do innej marki .. :mrgreen:
LOL
ty wiesz co to jest klasa premium?
Awatar użytkownika
By MaArek -  30 gru 2009, 18:59
 -------
#19996
Klient klasy premium - płaci i wymaga. Volkswagen kosztuje więcej niz Hyundai czy Fiat - a ja jestem klientem wymagającym.
Więc żadnego trzeszczenia nie życzę sobie
Awatar użytkownika
By Tyson -  30 gru 2009, 19:35
 mazowieckie
#20002
mowiąc o klasie premium, myslalem ze chodzi Ci o samochody owej klasy, a VW do takich sie nie zaliczaja :D tak mi sie wydaje ze klase premium otwiera Audi.
Awatar użytkownika
By MaArek -  30 gru 2009, 20:49
 -------
#20008
No tutaj masz racje.
Ja bardziej podkreślam klienta z wymaganiami jak w klasie premium. Chociaż wszyscy podkreślają że VW jest na wyższym poziomie nizinne marki, w tym niemieckie takie jak ford i opel.

A według mnie jest tak:

1. Klasa premium - Merc, BMW, Jaguar, Lexus, Audi (podobno Alfa)

2. mała przerwa i prawie w tej klasie VW oraz dla niektórych toyota

3. reszta - ople, hyundaie, mazdy (z wyłączeniem firm mających słabą opinie: fiat, daewoo)
By lisik -  30 sty 2010, 14:59
 -------
#21170
I jak?
Uporaliście się?

Czy to na pewno nie podszybie to czarne plastikowe stuka?

Jesli na 100% nie to czy jezdziliscie z wymontwoanym schowkiem i jego plastikami?

Czy odglos pochodzi bardziej od schowka czy bardziej od gory deski przy szybie?
By kuba94 -  30 sty 2010, 18:01
 pomorskie
#21176
W moim przypadku na pewno to nie ten czarny plastik z podszybia . Jeździłem z wyjętym schowkiem z wymontowanym nawiewem srodkowym ,radiem tylko został włącznik awaryjnych, i podświetlenie od poduszki pasażera i sterowanie klimą .W tedy było slychać wyraźnie że to drży w nie na środku tylko bardziej z lewej strony. Tak w okolicach zaczepu 3 deski licząc od środka .Według mechanika drży śruba od belki podtrzymującej . Tak jak pisałem wcześniej dojścia nie ma tam bo jest kanał nawiewu na stałe złączony z deska. Według niego tylko wyjęcie deski . Ja już sztukę ćwiczyłem z usztywnieniem po jakim czasie pękła mi szyba . Jak ktoś z tym sobie poradzi w jakiś sposób niech opisze na pewno dużo osób będzie mu wdzięczne.
By lisik -  30 sty 2010, 22:18
 -------
#21183
tak duzo roboty z wyjeciem deski? Mysle ze nie ma sie czego bac. Jesli to ma poprawic dalsze uzytkowanie to warto, to nie jest znowu jakis karkołomny zabieg, tym bardziej ze z tego co piszesz nie boisz sie odkrecic kilku srubek w aucie :)
By kuba94 -  01 lut 2010, 14:14
 pomorskie
#21274
Roboty nie dużo może, ale warunków nie mam Garaż mam z wczesnego PRL tak że ciężko wysiąść z auta a co dopiero takie zabawy z deską a do tego pogoda nie najlepsza do zabaw takich. Może w na wiosnę zdemontuję deskę chyba że ktoś będzie wiedział jak temu zaradzić bez zdejmowania deski
#21723
Wczoraj spotkałem znajomego co ma jettke miał podobne drżenia Twierdził że jak się wyciągnie kratkę nawiewu na przednia szybę z deski, to tam jest taki kielich doprowadzający powietrze do wylotu na szybę i to on drży bo składa się z dwóch części osadzonych jena na drugiej ( to jest chyba kanał powietrza i według ETKI nazewnictwa krociec łaczący) i jak to się uszczelni to podobno jest ok Ja na razie nie zabieram się do tego bo nie mam warunków.