bonzaj pisze:Szwagier ma zamiar kupic nowe auto i zastanawia sie tylko nad dieslem a mianowicie chodzi mu o Golfa V 1.9 TDI 105 KM a Ford Fokus 1.8 TDCI 115KM.Obawia sie o jakosc paliwa na naszych stacjach (wiadomo nie da sie tego przewidziec) i pytanie brzmi ktory silnik lepiej znosi zla jakosc paliwa.Co szanowni formulowicze sadza na ten temat.Prosze o obiektywne wypowiedzi.Pozdrawiam.
A teraz ja GOLF IV z konca produkcji czy GOLF V -ktory model jest wedlug was mniej awaryjny.Z gory dziekuje za odpowiedzi.
Krazy opinia, ze ford jest gowno wart.
Znajomy ma Focusa poprzednia generacja i sie sypie, ciagle cos siada, elektryka etc...
Zawieszenie jednak bardzo ok, niezle sie trzyma drogi.
Niemcy robili sporo tetsow i Focus jest liderem w klasie compactow.
Kolegi Ojciec ma Focusa to rdzewieje mu tylna klapa w sedanie.
Sasiad odemnie z garazu mial Focusa z 2000 roku, zrobil nim 190.000 km i zlego slowa nie powiedzial.
Jednak sasiad mial benzyne 1.6.
Tyle tytulem obiegowych informacji uzytkownikow
TDi VS TDCi.
TDi - sprawdzona konstrukcja, przy sprzedazy wezmiesz wiecej kasy jak z TDCi. Skoro TDi maja dobra renome u nas, a jezdzi ich cala masa, to mysle, ze sa "odporne" na nasze fatalne paliow
TDCi - jak widze ten skrot to przypomina mi sie mondeo kolegi.
Mial taki silniczek 130 km, kable sie nagrzewaly przez oslone metalowa
kabel wypadal od turbo i mial braki w mocy
auto w serwisie bylo tyle razy, ze chcial sprzedac.
Mysle, ze TDi to lepszy wybor.