Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By STARUCH -  22 paź 2015, 1:33
 pomorskie
#197562
Przy zamkniętej masce nie ma żadnej różnicy a w kabinie to już w ogóle. Syn ma Seata Leona 1.9 TDI który fabrycznie nie miał pokrywy, domontował pokrywę z golfa i nic cuszej nie jest, to są mrzonki
By Bartas -  22 paź 2015, 8:03
 kujawsko-pomorskie
#197564
STARUCH pisze:Przy zamkniętej masce nie ma żadnej różnicy a w kabinie to już w ogóle. Syn ma Seata Leona 1.9 TDI który fabrycznie nie miał pokrywy, domontował pokrywę z golfa i nic cuszej nie jest, to są mrzonki
Zgadza się, u mnie tez nie ma zadniej różnicy (2 rok śmigam bez : P)
By Gomul89 -  22 paź 2015, 8:50
 mazowieckie
#197568
Osłona dodaje estetyki silnikowi... Po to zostaje wyklejona, aby uniknąć rezonansu plastiku lub stukania gołej osłony. Jeżeli wyklejona osłona daje komfort psychiczny właścicielowi, który uważa, że jest ciszej, to niech tak będzie. :thank_you:
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  22 paź 2015, 10:43
 dolnośląskie
#197576
SZARWUS pisze:Jak tam chcecie, ja słyszę różnice teraz z osłona i bez.
no i to w tym wszystkim jest najwazniejsze
ja slysze jak moja rezonansuje, ale dopiero jak otworze maskę (oslona sklada sie z dwoch kawalkow polaczonych plastikow). jak otworze maske to widze i słyszę jak jeden o drugi napiernicza...
czy bedzie to slyszalne na zewnatrz czy wewnątrz auta po zamknieciu maski - nie wiem :I wonder:
ale sama wiedza ze cos tam stuka i puka juz mnie wq :censored:
Awatar użytkownika
By $iemi -  22 paź 2015, 15:40
 mazowieckie
#197602
Szyna087 pisze::sleepy: yyy a wgluszenie maski tez nic nie daje?
Daje ! Kiedyś miałem ropniaka Skodę i dało się odczuć różnice bez i z dywanikiem. Dodatkowo polecam maty wygładzający car audio w spomnianej skosie wygluszylem blachę tam gdzie nie ma stelażu do tego dywanik i naprawdę ciszej w aucie.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By leszek158 -  11 lis 2015, 12:16
 lubelskie
#199950
Byłem ostatnio na ul. Radzymińskiej w W-wie, więc postanowiłem zajechać do Marek na ul. Okólną 26a i pooglądać maty i pianki wygłuszające, aby zrobić sobie "moda" z wymianą pianki pokrywy silnika. Sprzedawca posiada ogromną wiedzę jak dobrać wszystkie elementy do wygłuszeń i wyciszeń pojazdu: drzwi, wnętrza, komory silnika, bagażnika mając przy tym wszystkie potrzebne materiały. Polecam. Miałem kupić piankę 10 mm z aukcji o wymiarach 25 cm x 100 cm, ale przekonał mnie do pianki 20 mm o wymiarach 50 cm x 50 cm, możliwość zrobienia wyciszenia pokrywy z jednej całości, bez ścinków i logotypów, jednolita czarna barwa. Dodatkowo gratis dostałem dociskarkę do przyklejania pianki, która ma porządny, fabryczny klej nie wymagający dodatkowego klejenia np. silikonem. Jak znajdę wolny czas przystąpię do roboty i zdam foto relację.
Widok pianki od góry z żółtą folią osłonową warstwy z klejem, obok gratisowa dociskarka :)
Obrazek
Widok pianki od dołu z czarną folią wypełniającą piankę do styku z silnikiem
Obrazek
Widok pianki z boku 20 mm grubości, porządna gęsta stryktura
Obrazek
Awatar użytkownika
By SZARWUS -  11 lis 2015, 14:11
 małopolskie
#199974
leszek158 pisze:Byłem ostatnio na ul. Radzymińskiej w W-wie, więc postanowiłem zajechać do Marek na ul. Okólną 26a i pooglądać maty i pianki wygłuszające, aby zrobić sobie "moda" z wymianą pianki pokrywy silnika. Sprzedawca posiada ogromną wiedzę jak dobrać wszystkie elementy do wygłuszeń i wyciszeń pojazdu: drzwi, wnętrza, komory silnika, bagażnika mając przy tym wszystkie potrzebne materiały. Polecam. Miałem kupić piankę 10 mm z aukcji o wymiarach 25 cm x 100 cm, ale przekonał mnie do pianki 20 mm o wymiarach 50 cm x 50 cm, możliwość zrobienia wyciszenia pokrywy z jednej całości, bez ścinków i logotypów, jednolita czarna barwa. Dodatkowo gratis dostałem dociskarkę do przyklejania pianki, która ma porządny, fabryczny klej nie wymagający dodatkowego klejenia np. silikonem. Jak znajdę wolny czas przystąpię do roboty i zdam foto relację.
Widok pianki od góry z żółtą folią osłonową warstwy z klejem, obok gratisowa dociskarka :)
Obrazek
Widok pianki od dołu z czarną folią wypełniającą piankę do styku z silnikiem
Obrazek
Widok pianki z boku 20 mm grubości, porządna gęsta stryktura
Obrazek
Ciężki przykleić w jednym kawałku 20mm mate i żeby pokrywa dobrze przylegala....
Zresztą sam zobaczysz.
Awatar użytkownika
By leszek158 -  11 lis 2015, 19:04
 lubelskie
#200007
pitt52 pisze:leszek158 a powiedz proszę, czy ta mata jest żaroodporna?
cyt.:
materiał samo-gasnący trudnopalny,
powierzchnia odporna na zabrudzenia,
atrakcyjny efekt wizualny - bez napisów,
łatwy i szybki montaż,
fizjologicznie obojętny (benzyna, ropa).
SZARWUS pisze:..................Ciężki przykleić w jednym kawałku 20mm mate i żeby pokrywa dobrze przylegala....
Zresztą sam zobaczysz.
Spróbujemy, może dobrze wyjdzie; jak będą problemy to dokupię 10 mm.
Awatar użytkownika
By leszek158 -  11 lis 2015, 19:30
 lubelskie
#200009
Koniecznie trzeba oczyścić i odtłuścić pokrywę przed przyklejeniem pianki, może to być zwykła PB 95 lub benzyna ekstrakcyjna.
Po przyklejeniu pianki i po dociskaniu jej dociskarką, kombinuję wszystkie woreczki z cukrem jakie mam w domu ponakładać na przyklejoną piankę, niech postoi z dobę i porządnie się przyklei.
Awatar użytkownika
By SZARWUS -  11 lis 2015, 22:08
 małopolskie
#200032
A-R-T-U-R pisze:Odtłuszczaliście ten plastik pokrywy czymś? Jeśli tak to czym?
Ja odpuściłem ipa bo akurat miałem. Ale benzyna ekstrakcyjna może być.

Dodano po 2 minutach 30 sekundach:
leszek158 pisze:Koniecznie trzeba oczyścić i odtłuścić pokrywę przed przyklejeniem pianki, może to być zwykła PB 95 lub benzyna ekstrakcyjna.
Po przyklejeniu pianki i po dociskaniu jej dociskarką, kombinuję wszystkie woreczki z cukrem jakie mam w domu ponakładać na przyklejoną piankę, niech postoi z dobę i porządnie się przyklei.
Jak przykleisz z piankę 20mm i dobrze odtluscisz to nie trzeba nic przykładać. Sama się tak przykleii że jakbyś chciał zerwać to odejdzie połowa pianki a klej zostanie. Przynajmniej tak jest w przypadku maty gms, która polecam.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7