Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  02 lut 2016, 21:04
 zachodniopomorskie
#213538
Hiszpanek_28 pisze:
stelmi75 pisze:i jak tam wasze rozruszniki i palenie silnika na ciepło po wymianie na valeo
valeo jak i bosch mają 2.0KW , kręcą tak samo "jak są sprawne", to że valeo ma 11 zębów a bosch 10 , nie m wpływu na rozruch.
jak masz problem z boschem to mi go podeślij to Ci zrobię :pepsi:

Dodano po 5 minutach 6 sekundach:
WACEK pisze:
soil pisze:Czy tak może wyglądać rozrusznik po 47 tys z 2010 roku?
Obrazek
Obrazek

Bo się zastanawiam czy ktoś miał fantazję przy tworzeniu opisu czy w dsg rozrusznik się tak syfi..
Ten wygląda jak mój złom oryginalny 250 tys
na stojanie jest laserowo wypalona data produkcji. to ze z wierzchu tak wygląda o niczym nie znaczy, ładniejsze wyciągałem z aut a w środku fryzjer :wacko:
Nie zgodzę się, z praw fizyki czym wieksza ilość zębów tym wieksza moc przenoszona stąd efektywniej rozruszniki te wykorzystują 2.0kw. Chyba wiesz co start stop robi przy 2.0kw przy 13 zębach :naughty:
Awatar użytkownika
By piter_golf -  25 mar 2016, 16:18
 kujawsko-pomorskie
#221581
Cześć wszystkim :)

Potwierdzam! Warto zainteresować się tematem.

Właśnie wymieniłem moim 1,9tdi BRU fabryczny rozrusznik Bosch 02z911023F 10zębów 2005r.

Obrazek

Obrazek

na Valeo 02z91124J 11zębów z 12.2009r.

Obrazek

Obrazek

Różnica w odpalaniu jest natychmiast zauważalna. Silnik odpala szybciej i jakby "aksamitniej" ;) a po efekcie szarpnięcia pozostaje tylko złe wspomnienie :super:

Polecam!
#237429
Witam serdecznie, też zastanawiam się nad wymiana rozrusznika, gdyż przy paleniu ciężko kręci oraz czasem to uderzenie jest denerwujące. Mam taką wielką prośbę jakie są numery dla silnika 1.9 tdi BKC skrzynia 6b. W postach wyżej jest właśnie kilka numerów i nie wiem ktory najlepszy. Proszę o informacje.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19