#204849
Rzeczywiscie kreci krocej
Teraz jak w autach ze sartstopem, a na zimno jeszcze szybciej Na Boschu gdzies mam plik było słychać takie trzy suwy zanim załapał. Przy okazji wyczysciłem masę od rozrusznika do karoserii i przewód plusowy do rozrusznikaA-R-T-U-R pisze:Rzeczywiscie kreci krocej
W golfie v i pochodnych odkręcasz i montujesz nowy. Przy okazji czyścisz połączenia masowe. Można bez kanału, dolną śrubę rozrusznika najlepiej po zdjęciu lewego koła i dolnego nadkola.sopel_95 pisze:elegancko trzeba będzie zakupić. Jedno pytanko, wymiana polega na odkręceniu starego przykręceniu nowego i kabelkach czy trzeba uważać na coś ? ileś lat wstecz z kumplem wyciągaliśmy rozrusznik od niego z Golfa III to nam silnik opadł na poduchach
ostatecznie taki właśnie montowałeś?PinkFloyd pisze:... można zamienić na rozrusznik z 1.6 tdi o oznaczeniu 02Z911024K. ...
czyli wszystko w 100% na zasadzie P&P?PinkFloyd pisze:
W golfie v i pochodnych odkręcasz i montujesz nowy. .
Mam w rodzinę Skode Octavie II BXE z 2010r na Valeo z polskiego ASO ma 210 tys km, rozrusznik seria, auto ciągle gaszone i palone bo zarabia na siebie i na razie zero problemów, w większości MK 6 sa juz Valeo, a w platformie golfa VII tdi tylko Valeo i nikt z moich znajomych a auta maja przebiegi nie robił rozrusznika. I tak jestesmy na nie skazani. Porównując mój dobrze zrobiony Bosch 2KW to umywa sie do tego Valeo. Czym się przejmować regeneracją, jak padnie 3 letnia używkę kupie za 100zł, wyjdzie taniej niż regeneracja Boscha. A rozrusznik który kupiłem i tak posłuży dłużej niż będę miał to auto. Jakos na razie nikt z MK6 nie regeneruje tych Valeo, moze jeszcze za młode rozruszniki. Ciągle zmieniają numery a w sumie sa takie same, ciekawe czy w środku cos poprawiają. Jakos VW zaczęło przechodzić na Valeo i do aut na zimne klimaty idzie Valeo po 2009r.Rumak pisze:Kręci fajnie chociaż i tak nigdy nie będę zwolennikiem Valeo z racji tego że to jednorazowy sprzęt. Choć by plastikowy szczotkotrzymacz czy cewka zatopiona w plastiku który potrafi zablokować wirnik. Łożysko igiełkowe jest w Valeo jak i Boscha. Na codzień rozbieram tego sporo i mnie wieje porównywalnie jest Boscha czy valeo ale to Valeo nie nadaje się już do niczego. Prawda jest taka że jeśli valeo czy bosch jest dobrze zrobiony, zregenerowany to auto palić będzie na dotyk oczywiście jeski reszta podzespołów jest sprawna czyt.wtryski,akumulator itd. Jeden i drugi wytrzyma 200 i więcej tys to zleży gdzie auto jest uzytkowane. Mam na myśli czy miasto i częste odpalania czy trasa gdzie np odpala się auto 2-3razy na dzień.
Tak, odkręcić przewód od elektromagnes. Następnie odlaczasz wtyczkę półokrągła i odkręcić dwie szpilki z skrzyni które trzymają rozrusznik.Mettenoos pisze:czyli wszystko w 100% na zasadzie P&P?
Tak wymontowałem z rozbitego Caddy z 2011r. z przelotem 30 tys km i wygląda jak z pudełka, nawet nalotu na zębach z tarczy nie miał, a nr jak podałem wyżej. Dałem za niego 100zł więc nie majątek, montaż p&pMettenoos pisze:ostatecznie taki właśnie montowałeś?PinkFloyd pisze:... można zamienić na rozrusznik z 1.6 tdi o oznaczeniu 02Z911024K. ...
Dodano po 40 sekundach:czyli wszystko w 100% na zasadzie P&P?PinkFloyd pisze:
W golfie v i pochodnych odkręcasz i montujesz nowy. .
A Ciebie rozumiem, z czegoś trzeba żyć jak je regenerujesz. Ja alternatora jak poszło mi sprzęgiełko nie robiłem, podpasowałem z Seata z 2015r. z przelotem 2500km za 100zł i wyszło taniej .Rumak pisze:Kręci fajnie chociaż i tak nigdy nie będę zwolennikiem Valeo z racji tego że to jednorazowy sprzęt. .
Jeszcze do górnej szpilki jest wczesniej przewód masowy na klucz 10, a do dolnej łapa na przewody na klucz 10, szpilki rozrusznika są na klucz 18.Rumak pisze:Tak, odkręcić przewód od elektromagnes. Następnie odlaczasz wtyczkę półokrągła i odkręcić dwie szpilki z skrzyni które trzymają rozrusznik.Mettenoos pisze:czyli wszystko w 100% na zasadzie P&P?
Bo valeo jest na stojanaie z cewka i ma około 0.2więcej KW. A to czy on będzie wytrzymały można powiedzieć gdy przetrwa w aucie z 10lat.PinkFloyd pisze: Jakos VW zaczęło przechodzić na Valeo i do aut na zimne klimaty idzie Valeo po 2009r.
1 ząb razy miliony sztuk rozruszników, wiesz jakie to oszczędności ile tonPinkFloyd pisze:Bosch mógł zrobić rozrusznik do naszych 11zębny 2,2KW i było by , ale jakoś nie chce, albo taka jest polityka VW.
Ja alternatora jak poszło mi sprzęgiełko nie robiłem, podpasowałem z Seata z 2015r. z przelotem 2500km za 100zł i wyszło taniej .[/quote][/quote]PinkFloyd pisze:... można zamienić na rozrusznik z 1.6 tdi o oznaczeniu 02Z911024K. ...