Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By malinex2 -  23 gru 2015, 10:38
 łódzkie
#206488
U mnie tez tam jest olej , jak i w 99 % TDI motorow . To dosc czesta przyczyna ubytku oleju . Mam to samo . Myslalem , ze ucieka mi w silnik olej dopoki nie rozebralem tej rury w celu wymiany weza wodnego :P wyczyscilem ja z oleju i smigam dalej . Wyczytalem , ze nawet nowe auta z salony po paru set km maja olej w wezu od Icka ... To troche flustrujace , bo niby motor mi oleju nie lyka ,a tam dosc sporo go wywala ... Ta rura ktora pokazales , ciezko osadzic . Nie jest tak latwo jak mowisz . Musisz ja zlapac dwiema rekami . Wsadzis poprawnie te spinke od gory zeby weszla w takie rowki po bokach tego plastikowego gniazda . Potem skrecajac ja w lewo badz w prawo wpychasz pomalutku . Powinienes uslyszec taki klik i wtedy bd ok . Powoli odpalasz motor i czekasz az sie dobrze Zassa . Wtedy bedzie nie do ruszenia . Inna strona medalu jak masz juz wyrobione te plastikowe gniazdo . Ta spinka zaskakuje za takie plastikowe zabki ktore sie bardzo szybko wyrabiaja . Moze na cieplo popraw fabryke i delikatnie nadlej tam plastiku zeby je wywolac ? bedziesz mial jak w fabryce :) tylko nie dziurkuj blachowkretami , bo i taki manewry widywalem :D
Awatar użytkownika
By sopelo -  01 wrz 2018, 5:01
 śląskie
#267851
Wymieniałem już ten wąż, u mnie prze dodawaniu gazu był słyszalny świst, (gwizd) powietrza, co trochę wypadał na dolnym zębie (zsuwał się od dołu). Tam mało kiedy trzeba wymieniać zawleczkę metalową, najczęściej wyrabiają się zęby w kołnierzu aluminiowym, są dwa, za które zawleczka metalowa trzyma cały wąż i tak też było u mnie. Wąż kupiłem na szrocie za 40 zł. oryginalny z dobrymi dwoma zębami i jak na razie jest git, czyli nie wypada po dodawaniu gazu i brak świstu powietrza.