#256387
Witam,
Silnik 2.0TDI CR - CBDB + chip na 175KM, skrzynia DSG
Podczas dodawania gazu na biegu jałowym w przedziale obrotów ok 1200-1700 obr. słyszę mocny świst.
Podczas jazdy przy zmianie na kolejny bieg w takim samym przedziale obrotów słyszę również ten świst.
Dziwne, bo jak dam mu mocniej w palnik w trybie Sport jak obroty osiągną 4000-5000 obr. to na jakiś czas ten świst "znika".
Świst słyszalny jest z okolic turbo i "zaczyna" się mniej więcej wtedy kiedy zaczyna pracować turbina.
Pierwsza diagnoza, demontaż turbo i oddanie do sprawdzenia, ale wiadomo jak to się skończy, każdy jeden znachor jak zobaczy w moich rękach turbo to powie, że należało by poddać je regeneracji. Najczęściej wtedy zaczynają się dopiero problemy z turbiną, bo wiadomo jacy to są fachowcy od regeneracji. Uda się to się uda, ale różnie to bywa...
Może macie jakieś sugestie...