Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By rudejro -  17 kwie 2016, 0:42
 dolnośląskie
#224689
Witam , czy jest tu ktoś kto montował bądź zna sprawe zamontowania większej turbosprężarki do BLS a ,jeśli tak bylbym wdzięczny za pomoc :roll:
Awatar użytkownika
By manki -  17 kwie 2016, 1:13
 śląskie
#224694
Daje ten sam,a może i lepszy efekt niż większe turbo,żadnych dodatkowych przeróbek,po usunięciu dpf myślę że możesz celować w okolice 170km,koszt ok 1500-1700 zł plus strojenie

pozdro
Awatar użytkownika
By manki -  17 kwie 2016, 11:36
 śląskie
#224726
Czekam aż się posypie,wtedy wysyłam turbo do kolegi z forum tourana do Łowicza,jak wróci hybryda to montaż i jadę do niego na strojenie

pozdro
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  17 kwie 2016, 11:47
 zachodniopomorskie
#224727
manki pisze:Czekam aż się posypie,wtedy wysyłam turbo do kolegi z forum tourana do Łowicza,jak wróci hybryda to montaż i jadę do niego na strojenie

pozdro
Jeszcze z KKK BLS nie widziałem hybrydy, ciekawe jaka będzie jakość i wytrzymałość, jak w turbinie BLS jest malutki wirnik i mało miejsca.
By rudejro -  17 kwie 2016, 16:09
 dolnośląskie
#224759
Doszły mnie słuchy że można wrzucić od 2.0 tdi BMM ale czy warto czy z takiej turbiny można wycisnąć normalnie 160 -170 km?
By JacaTouran -  17 maja 2016, 23:32
 łódzkie
#228395
Vagowskie turbosprezarki , mowa o garrett nie są stworzone do robienia hybrydy. Przyczyną jest bardzo prosta: garrett w turbinach 1.9tdi czy 2.0tdi stosuje niską zmienna geometrię i tu się cudów nie uczyni. Można jedynie założyć kute kolo kompresji (wydajniejsze, większe i lzejsze) i roztoczy pod nie stronę zimna turbiny co procentowo zwiększy jej wydajność o 8-10%.
Czyli szału nie ma.
Do 1.9tdi Bls podchodzi p&p turbo od 2.0tdi 140Ps i wtedy juz można się bawić.