Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By ciaplo1 -  11 lis 2017, 16:32
 małopolskie
#258746
Hiszpanek, turbina podchodzi p&p bez zadnego problemu. a co do rurki olejowej to nie jest to zadna przeróbka, wykręcasz ten nypelek do przykrecenia rurki olejowej z turbiny bls i wkrecasz w otwór w turbinie bmm i po krzyku,lub na odwrót jak kto woli. Mam w domu i bls-a i bmm-a i nie widze zadnych różnic zewnętrznych w tych turbinach.
By ciaplo1 -  21 lis 2017, 19:23
 małopolskie
#259220
Co tam z tym przewodem jest nie tak że nie pasuje? Turbinę zmieniłeś, jest różnica w jej pracy w porównaniu z ta z bls-a?
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  21 lis 2017, 23:48
 dolnośląskie
#259238
to ze sa inne sztangi i rurka jest za wysoka i sie spiera o ramie gruszki , będzie program to Ci napisze ile wyszło , narazie jest na minus , dół słaby a góra bez zmian
By Tadi_35 -  17 lip 2018, 9:19
 małopolskie
#266720
Witam...i jak tam po modach bls -a .Pytam bo chciałbym też coś podrobić moje auto a nie wiem jak to jest z tymi turbinami od bmm ?pozdr :unsure:
Awatar użytkownika
By CraftyFox -  06 lut 2022, 2:17
 dolnośląskie
#288305
@ULTRA_MARIO

Jak sprawuje się twoja turbina? Stroiłeś ją sam? Zastanawiam się nad zmianą z serii i szukam godnego polecenia warsztatu na Dolnym Śląsku gdzie zajmą się tematem od początku do końca. Turbina z BMM w serii powinna generować 140KM. Moje wtryski mają oznaczenie CS, czy też wyciągną 170KM? To bezpieczne, na dłuższą metę czy zaraz zacznie się pocić?