#231326
Ja tak nie mogę jeździć... zabija to cały komfort jazdy. wychodzi na to ze może to być wina chipa..
okolicznosci u mnie jak u ciebie mogą na to wskazywać, kojarze jeszcxe jeden przypadek na forum i też pochipie zaczął szarpać, ponowne wgranie serii na próbę wszystko by wyjaśniłorychurych pisze:wychodzi na to ze może to być wina chipa..
wiele razy odpinałem wtyczkę przepływomierza na wyłączonym zapłonie i nigdy błędu nie miałem, najwyraxniej w którymś momencie musiał być włączony zapłonUnlimitedPL pisze: Jeszcze jedno co było robione to odpięta została wtyczka ta co jest między silnikiem a akumulatorem chyba od przepływomierza (tak?) i po podpięciu i odpaleniu pojazdu świecił się check engine. To normalne? Błąd usunąłem vcds'em i wrócił a po drugim skasowaniu już nie. To normalne z tym check engine po wypięciu tej wtyczki nawet na wyłączonym zapłonie?
zapłon nie był włączany od kilku godzin przed odpięciem wtyczki. czyli trzeba szukać przyczyny check engine. może wtyczki od egr lub przepływki źle trzymają teraz jak to robili. do sprawdzenia dziękiMettenoos pisze:wiele razy odpinałem wtyczkę przepływomierza na wyłączonym zapłonie i nigdy błędu nie miałem, najwyraxniej w którymś momencie musiał być włączony zapłonUnlimitedPL pisze: Jeszcze jedno co było robione to odpięta została wtyczka ta co jest między silnikiem a akumulatorem chyba od przepływomierza (tak?) i po podpięciu i odpaleniu pojazdu świecił się check engine. To normalne? Błąd usunąłem vcds'em i wrócił a po drugim skasowaniu już nie. To normalne z tym check engine po wypięciu tej wtyczki nawet na wyłączonym zapłonie?
Dodano po 2 minutach 10 sekundach:
...lub wtyczka została za szybko wypieta tzn. bezpośrednio po wyłączeniu zapłonu gdzie bord nie wszedł jeszcze w stan uspienia, trwa to z reguły kilka sekund