#24318
Witam! Dzięki za podpowiedzi - ale pytanko jest takie - mówicie że bierze wam od podłogi - ale czy też macie taki krótki skok sprzęgła- u mnie jak już pisałem - bierze ok 1-2 cm od podłogi a kończy się 5-6cm od podłogi?
sprzęgło łapie tuż nad podłogą, natomiast w całym zakresie pracy pedału sprzęgła chodzi ono płynnie bez żadnych wyczuwalnych skoków ani jakiejś granicy, że gdzieś się kończyAndyk pisze:Witam! Dzięki za podpowiedzi - ale pytanko jest takie - mówicie że bierze wam od podłogi - ale czy też macie taki krótki skok sprzęgła- u mnie jak już pisałem - bierze ok 1-2 cm od podłogi a kończy się 5-6cm od podłogi?
Tak ja mam tak samo, tak jakby pedał pracuje dopiero od połowy kiedy się go wciska i tak samo przy puszczaniu, troche mi się to nie podoba ale chyba nic z tym sie nie da zrobić.Andyk pisze:Witam! Dzięki za podpowiedzi - ale pytanko jest takie - mówicie że bierze wam od podłogi - ale czy też macie taki krótki skok sprzęgła- u mnie jak już pisałem - bierze ok 1-2 cm od podłogi a kończy się 5-6cm od podłogi?
na skrzyni jest wysprzęglik. mi chodzi o pompę w pedalepitt52 pisze:Tak mi się wydaje, że siłownik jest na skrzyni, a więc z wymianą nie powinno być problemu. Trzeba wyjąć akumulator, zdemontować obudowę filtra powietrza i już masz dojście. Pzdr
No chyba, że chodzi o ten pod pedałem sprzęgła, to tez nie ma tragedii.
Samemu? Jeśli masz zdolność i możliwość wyjęcia skrzyni biegów, to jak najbardziej. A, tak na poważnie, to sporo z tym roboty. Sama robocizna około 300-400 zł w zależności od mechanika. Jak już zdjęta skrzynia, to trzeba zobaczyć w jakim stanie jest całe sprzęgło łącznie z kołem dwumasowym i ewentualnie zużyte elementy wymienić. Wszystko to po to, aby za jakiś krótki czas nie demontować ponownie skrzyni. Ja sam bym się nie podjął takiej roboty. PzdrUnlimitedPL pisze:Może ktoś wskazać w którym miejscu jest łożysko oporowe w skrzyni GQQ? W google wiele grafik ale nie potrafię zlokalizować. Mam kilkusekundowe cykle metalicznego odgłosu na biegu jałowym, potem spokój by po chwili znów słyszeć owy dźwięk. Po wciśnięciu sprzęgła problem ustaje. Diagnoza padła na łożysko oporowe tylko gdzie ono jest, jaki jest jego numer katalogowy i czy można zrobić to samemu?