Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  11 maja 2017, 23:57
 pomorskie
#251777
Tyson pisze:
rychurych pisze:nie oddam do mechanika póki nie zdiagnozuje...
rychurych pisze:nie mam garazu ani zadnych narzedzi poza srubokretem :)
Poczekajmy w takim razie na Macieja wróżbitę :naughty:
oj tam Radku zaraz Macieja, a może ten śrubokręt jest magiczny jak zaczarowany ołówek

Obrazek
By rychurych -  12 maja 2017, 4:56
 dolnośląskie
#251778
Chodzi o to ze nie ufam żadnemu mechanikowi . Chce oddać zdiagnozowane auto by uniknąć sytuacji gdzie oddaje auto które poprostu nie odpala i mechanik będzie szukał przyczyny i dzwonił do mnie i próbował mnie wkręcić ze no padło turbo i trzeba słono zapłacić a tak naprawdę był np do wymiany jakiś przewód...
Awatar użytkownika
By Cimek -  12 maja 2017, 7:43
 opolskie
#251779
rychurych pisze:Chodzi o to ze nie ufam żadnemu mechanikowi . Chce oddać zdiagnozowane auto by uniknąć sytuacji gdzie oddaje auto które poprostu nie odpala i mechanik będzie szukał przyczyny i dzwonił do mnie i próbował mnie wkręcić ze no padło turbo i trzeba słono zapłacić a tak naprawdę był np do wymiany jakiś przewód...
Znajomy (mechanik z lat 80tych :tooth: )miał taki przypadek, tylko że z tiguan'em. Na początku myśleliśmy, że tylko aku (też był słaby), ale nie. Po oddaniu do MECHANIKA stwierdził uszkodzone turbo. Stare poszło do regeneracji, a wszystkie przewody z nią związane musiały zostać przeczyszczone. Dodatkowo świeża oliwa i naładowane aku, i auto działa. Niby turbo stanęło i nie wpuszczało powietrza, stąd też brak możliwości zapłonu. Brzmi logicznie. Pozdro
By rychurych -  12 maja 2017, 8:51
 dolnośląskie
#251780
Chcąc uniknąć tego typu zdarzeniom właśnie chce zdiagnozować auto kupić czesc a potem oddać do mechanika i powiedzieć mu wprost ze ma tylko to wymienić i do widzenia.
Zamówiłem juz pompę dojdzie do mnie jutro wiec jutro będzie wiadomo czy to jej wina

Dodano po 18 minutach 18 sekundach:
Jeszcze jedno pytanie, jeżeli padłby przekaźnik pompy to pojawiłby sie błąd w VAGu?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  12 maja 2017, 11:23
 pomorskie
#251786
Niby turbo stanęło i nie wpuszczało powietrza, stąd też brak możliwości zapłonu. Brzmi logicznie.
dobrze że niby, @Cimek nie wierz w bajki że jak stanie turbo to silnik nie ma powietrza, nigdy w życiu stojący wirnik nie blokuje przepływu jedynie jedzie jak zwykły klekot bez turbo bo jedzie jedynie na ciśnieniu atmosferycznym
By rychurych -  12 maja 2017, 13:52
 dolnośląskie
#251791
A-R-T-U-R pisze:czyli będziemy rzucać kostką a Ty będziesz kupował części i sprawdzał?
to mozesz qpic jeszcze wtryski, kable, turbine...
A w jaki inny sposob mechanik zdiagnozuje usterkę? Chyba jedynie rozkręci pół silnika, mieszkam w Warszawie takie usługi kosztują do tego jest masa naciągaczy i oszustów. Przypomnę ze nie ma zadnych błędów na silniku.
By rychurych -  12 maja 2017, 21:50
 dolnośląskie
#251811
domel79 pisze:jesli nie ruszales nigdy napedu pompy oleju to
zaczęłabym od zlania oleju i ściągnięciu miski
temat dobrze znany w BMN
Nie ruszałem, przez to ze sie wytarł wałek auto nie odpala? Zgasł nagle bo pompa przestała działać ? Zadnych błędów i innych objawów. Jakie są w ogóle objawy zatarcia pompy oleju
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  12 maja 2017, 21:57
 pomorskie
#251812
Pod koniec żywota kontrolka smarowania ale wówczas już za późno, silnik się zaciera

Dodano po 3 minutach 37 sekundach:
rychurych pisze: zapalił na chwile puscił ogromna niebieska chmurę i zgasł,..
może pierścienie szlag trafił, może przytarły się. Rozrusznik kręci silnikiem lekko tzn. normalnie jak zawsze? Dźwięk rozruchu taki sam jak zawsze?

Dodano po 59 sekundach:
Paliwo w filtrze paliwa jest, sprawdzałeś?

Dodano po 2 minutach 28 sekundach:
Zdejmij wężyk zasilający z baku do filtra włóz do jakiegoś naczynka, włącz zapłon kilka razy i sprawdź czy pompuje paliwo
Awatar użytkownika
By Krzycho -  12 maja 2017, 23:39
 małopolskie
#251813
a czy tak ciężko podłączyć auto pod komputer?? nie masz to kup / pożycz a tak to sobie można pierdoły pisać. Na 99% będzie to jeden z pompowtryskiwaczy - znany problem w BMNach...