#69394
Chłopaki łyknęli
sam fakt, że napisałeś 193km/h i jeszcze był potencjał pod nogą
sam fakt, że napisałeś 193km/h i jeszcze był potencjał pod nogą
TSI+
Hybrid Dynamic Force
Hybrid Dynamic Force
fakt, łyknęliśmy choć nie powinniśmy prima aprilis już byłTomuŚ pisze:ejjjj Panowie ale z tym SDI to ściema hehe
qwerty666 pisze:Czy maksymalne 165km/h przy obrotach 3400 (5 bieg) to normalne osiągi dla silnika 1.9TDI 90KM? Przy takiej prędkości obroty nie chcą się już zwiększyć. Może sprzęgło mi się ślizga?
Sprawdź czy pojedziesz szybciej z górki, jeśli nie to może ktoś tak ustawił ogranicznik. Wersja 90KM to często były firmówki.qwerty666 pisze:Czy maksymalne 165km/h przy obrotach 3400 (5 bieg) to normalne osiągi dla silnika 1.9TDI 90KM? Przy takiej prędkości obroty nie chcą się już zwiększyć. Może sprzęgło mi się ślizga?
niekoniecznie, przeważnie wersje robione na Belgię ze względu na obowiązujące tam przepisy, mój nie był firmówkąmalydaras pisze: Wersja 90KM to często były firmówki.
ładnie, w moim BLS w serii 118ps z tym że mój fabrycznie nie jest wyposazony w DPFPinkFloyd pisze:Ja przed wycięciem DPF-a byłem na hamowni i wyszło zamiast 105---122KM
a po wycięciu DPF przed programem ile miał?PinkFloyd pisze:Ja przed wycięciem DPF-a byłem na hamowni i wyszło zamiast 105---122KM
Mój golf sprowadzony jest z Austrii od pierwszego właściciela (nie wiem czy na firmę). Auto ma już 232tys. i zastanawiałem się czy to może nie objaw zużytego sprzęgła bo jeszcze nie było robione. Sprzęgło na razie nie szarpie na 1 i 2 biegu.mettenos pisze:niekoniecznie, przeważnie wersje robione na Belgię ze względu na obowiązujące tam przepisy, mój nie był firmówkąmalydaras pisze: Wersja 90KM to często były firmówki.
ps. a z górki pojedzie więcej