Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Tyson -  13 kwie 2012, 10:18
 mazowieckie
#69394
Chłopaki łyknęli :lol:
sam fakt, że napisałeś 193km/h i jeszcze był potencjał pod nogą :mrgreen:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  13 kwie 2012, 12:05
 pomorskie
#69405
TomuŚ pisze:ejjjj Panowie ale z tym SDI to ściema hehe
fakt, łyknęliśmy :mrgreen: :oops: choć nie powinniśmy :lol: prima aprilis już był :wink:
By qwerty666 -  08 mar 2014, 19:14
 opolskie
#122950
Czy maksymalne 165km/h przy obrotach 3400 (5 bieg) to normalne osiągi dla silnika 1.9TDI 90KM? Przy takiej prędkości obroty nie chcą się już zwiększyć. Może sprzęgło mi się ślizga?
Awatar użytkownika
By cyprianmeister -  08 mar 2014, 19:37
 pomorskie
#122958
no normalne to raczej nie jest... aczkolwiek nie wiem czy jesli mialo by sie sprzeglo slizgac to bardziej nie bylo by tego czuc na jedynce / dwojce
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  08 mar 2014, 20:40
 pomorskie
#122972
qwerty666 pisze:Czy maksymalne 165km/h przy obrotach 3400 (5 bieg) to normalne osiągi dla silnika 1.9TDI 90KM? Przy takiej prędkości obroty nie chcą się już zwiększyć. Może sprzęgło mi się ślizga?

w wykastrowanym BRU cudów się nie spodziewaj, miałem podobnie dopiero jak zrobiłem wirusa to zaczął zbierać się jak przystało na TDI
nie jesteś sam ze swoimi odczuciami :D http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=3&t=1849" onclick="window.open(this.href);return false;

ps. gdyby ci się sprzęgło ślizgało to auto by nie jechało a obroty podchodziły do maksymalnych
Awatar użytkownika
By malydaras -  08 mar 2014, 20:41
 mazowieckie
#122973
qwerty666 pisze:Czy maksymalne 165km/h przy obrotach 3400 (5 bieg) to normalne osiągi dla silnika 1.9TDI 90KM? Przy takiej prędkości obroty nie chcą się już zwiększyć. Może sprzęgło mi się ślizga?
Sprawdź czy pojedziesz szybciej z górki, jeśli nie to może ktoś tak ustawił ogranicznik. Wersja 90KM to często były firmówki.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  08 mar 2014, 20:42
 pomorskie
#122974
malydaras pisze: Wersja 90KM to często były firmówki.
niekoniecznie, przeważnie wersje robione na Belgię ze względu na obowiązujące tam przepisy, mój nie był firmówką

ps. a z górki pojedzie więcej :D
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  08 mar 2014, 21:17
 zachodniopomorskie
#122983
Ja przed wycięciem DPF-a byłem na hamowni i wyszło zamiast 105---122KM i teraz wiem czemu latał pod 210kmh, zastanawia mnie ile wypluje po wirusie, ale jakos boje się o turbawkę KKK bo jest mniejsza niż garett. na razie starcza :D
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  08 mar 2014, 21:21
 pomorskie
#122984
PinkFloyd pisze:Ja przed wycięciem DPF-a byłem na hamowni i wyszło zamiast 105---122KM
ładnie, w moim BLS w serii 118ps z tym że mój fabrycznie nie jest wyposazony w DPF
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  08 mar 2014, 22:36
 pomorskie
#123000
PinkFloyd pisze:Ja przed wycięciem DPF-a byłem na hamowni i wyszło zamiast 105---122KM
a po wycięciu DPF przed programem ile miał?
By qwerty666 -  08 mar 2014, 22:59
 opolskie
#123002
mettenos pisze:
malydaras pisze: Wersja 90KM to często były firmówki.
niekoniecznie, przeważnie wersje robione na Belgię ze względu na obowiązujące tam przepisy, mój nie był firmówką

ps. a z górki pojedzie więcej :D
Mój golf sprowadzony jest z Austrii od pierwszego właściciela (nie wiem czy na firmę). Auto ma już 232tys. i zastanawiałem się czy to może nie objaw zużytego sprzęgła bo jeszcze nie było robione. Sprzęgło na razie nie szarpie na 1 i 2 biegu.

Turbina się załącza, ale nie wiem w jakim jest stanie bo nie robiłem jeszcze testów dynamicznych. Jak znajdę na to czas to na pewno poproszę Was o pomoc w analizie logów:)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10