Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  23 wrz 2010, 11:30
 pomorskie
#30368
KriSSo pisze: programy są dla ludzi, którzy prócz rąk i nóg wykorzystują również głowę. Jakkolwiek Ameryki nie odkryłem, rzecz jasna.

jasne, jak powiedział pewien zanany polityk - "to jest oczywista oczywistość" :wink:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  23 wrz 2010, 11:32
 pomorskie
#30369
PiotrekWGM pisze: "podpijać" olej więc zostało wymienione po zdemontowaniu okazało się że łopatki strony zimnej są już pozaokrąglane na czubkach i czuć zbyt duży luz na wirniku (poprzeczny i wzdłużny ponadnormatywne)
ups, a to już inna historia :wink:
By TotenKopf -  17 paź 2010, 18:14
 -------
#31081
Jako, że na dniach zmieniam oponki na zimowe to postanowiłem ostatni raz na letnim obuwiu sprawdzić osiągi mojej 5-tki ;)
Najlepszy czas- na prostej nie z górki ;) Mierzyłem tylko w przedziale do 0-100 więc na resztę pomiarów nie patrzcie :)
Ostatni raz próbowałem mierzyć czasy w trakcie zimy na obwodnicy (ok.-2 st.C) ale wyszło mi grubo ponad 10 sek.
Teraz temperatura 9 st.C, opony 195/65.
Obrazek
Drugi podobny:
Obrazek

I V-max: licznikowe 200. Dalej "nie chciał" iść- na prostej.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 10:01 przez TotenKopf, łącznie zmieniany 3 razy.
By darkownik -  17 paź 2010, 21:16
 świętokrzyskie
#31087
Witam,
Dopnę sie z osiągami

0-160 km mój czas 22 s

0-100 km 9 sek
0-130 km 14 sek
0-160 km -22 sek
elastyczność - IV b - 60-100 -6sek
Vb 80-120 -8,5
IV 80-120 -6,5
V max 208 km/h
Pozdrawiam Wszystkich !!!
By Jedi -  17 paź 2010, 23:27
 -------
#31093
darkownik pisze:Witam,
Dopnę sie z osiągami

0-160 km mój czas 22 s

0-100 km 9 sek
0-130 km 14 sek
0-160 km -22 sek
elastyczność - IV b - 60-100 -6sek
Vb 80-120 -8,5
IV 80-120 -6,5
V max 208 km/h
Pozdrawiam Wszystkich !!!
dodaj, że to wszystko wg licznika, a nie rzeczywiste wartości
By pszczolek -  22 lis 2010, 12:09
 mazowieckie
#32540
Wczoraj mialem okazje sprawdzic predkosc max mojego golfa na trasie warszawa-radom ;)
Wskazówka zatrzymala sie na 215km :P wedlug licznika oczywiscie :)
By pszczolek -  22 lis 2010, 14:17
 mazowieckie
#32548
akurat na tym fragmencie drogi nie ma fotoradarów a w lusterko wsteczne rowniez czesto zagladam czy cywilny mi sie nie ciagnie za mna :P
By KriSSo -  22 lis 2010, 19:32
 zachodniopomorskie
#32562
Cóż, no 170 KM pod maską, dodatkowa chłodnica oleju, to się można bawić w takie uganianie. Ja moim seryjniaczkiem na zwykłym wirusie staram się w trasie w ogóle nie przekraczać 3500 rpm na V biegu, bo się boje, że się usmaży.
Awatar użytkownika
By Tyson -  22 lis 2010, 21:29
 mazowieckie
#32565
KriSSo pisze:Cóż, no 170 KM pod maską, dodatkowa chłodnica oleju, to się można bawić w takie uganianie. Ja moim seryjniaczkiem na zwykłym wirusie staram się w trasie w ogóle nie przekraczać 3500 rpm na V biegu, bo się boje, że się usmaży.
I od takiego człowieka w przyszłości warto kupić samochód :)
By TotenKopf -  22 lis 2010, 22:22
 -------
#32572
snap pisze:warto ? a pozniej jak depniesz to czarno jak z Ikarusa bo wszystko zapchane sadza z ropy
Bez przesady :mrgreen:
By titto -  22 lis 2010, 22:56
 -------
#32585
A czy ktoś zmieniał chłodnice na większą? jaką kupić?
też mam teraz serie po wirusie i jak wcześniej po trasie dusiłem pod 4000rpm to martwie się teraz że termicznie może nie wytrzymać na seryjnej chłodnicy oleju :evil:

pozdrawiam,
titto
By KriSSo -  22 lis 2010, 23:26
 zachodniopomorskie
#32593
snap pisze:warto ? a pozniej jak depniesz to czarno jak z Ikarusa bo wszystko zapchane sadza z ropy
Ja tam się nie znam, ale wydaje mi się, że sadzy można się spokojnie pozbyć latając po autostradach 3500 rpm, niż usmażyć sobie tłok przy 4000 :). Chociaż z drugiej strony limiter fabryczny jest ustawiony na 4100 i szybciej się nie pojedzie. Gdyby producent obawiał się przegrzania auta przy 4000 rpm, to pewnikiem fabrycznie by ustawił 3500. A skoro dali 4100, to może i można śmigać te 4100 rpm przez długi czas. Jakkolwiek, Tuner mimo wszystko po wirusie nie zalecił tego robić, więc nie robię.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10