Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By fantapc -  19 cze 2017, 21:22
 wielkopolskie
#253525
Witam,

Mam takie szybkie pytanko. Chciałem sprawdzić drożność przewodów podciśnień dochodzących do tego głównego sterownika. Podobno jest tam jakaś siateczka która mogła się zasyfić. Jak to w ogóle otworzyć żeby czegoś nie urwać? Może ktoś wrzucić foto z opisem co i jak po kolei?

Z góry wielkie dzięki
#253630
Też znalazłem ten schemacik, nie wiedziałem jak zabrać się za zdjęcie tych spinek po bokach - w końcu się udało (pomijając fakt, że jedna spadła mi pod auto- na szczęście zatrzymała się na osłonie silnika).

Objawy są takie że chciałem sprawdzić ruch sztangi od turbo i wchodząc pod samochód zauważyłem że ta rusza się dopiero jak dam większe obroty (coś ok. 2500?) Dlatego chciałem zdjąć te wężyki z zaworu magnetycznego i sprawdzić czy sitka nie są przytkane. Wydaje mi się że brakuje mu mocy z dołu. W sytuacji gdy np. dojeżdżam do rowerzysty (zwalniam), i chcę szybko go wyprzedzić (powiedzmy na drugim biegu) to auto chyba powinno rwać do przodu jak szalone a tu zonk.

Już wyczerpuje się lista pomysłów co jeszcze można sprawdzić i w czym tkwi problem.