Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
#254216
Wiec problemem jest ostre szarpanie przy przyspieszaniu(pedał w podłoge) przy lekkim przyspieszaniu da sie tego unikac, szarpanie jest na tyle ostre ze auto w ogole nie przyspiesza tylko szarpie. Obajw wystepuje tylko jak auto jest mocno rozgrzane czyli w trasie, na zimnym tez sie zdarzy ale takie pojedyncze szarpniecie. A pajent to:
Golf v 2.0 tdi bmn 2008r 200000km przebiegu i teraz lista zabiegów które zorbilem by sie pozbyc szarpania:
-wymieniona pompa w baku
-wymieniona vaccum
-wyczyszczony egr
-wymieniony kolektor dolotowy na ten bez klapek
-filtry oleje
-rozrzad
-usuniety dpf
-program na 200km
-badałem vagiem i 0 błedów ponad to robilem logi turbo,przepływomierz, wtryski i wszsytko jest tak jak powinno. mogę zamiescic tu logi jak moga byc pomocne.
-dodam ze silnik poza tym jest w swietnej kondycji nie bieerze grama oleju , cichy jak na disla i równo pracuje.
-oraz powiem ze to napewno nie dwumas

Wiem że powielam temat których były miliony ale każdy ma inne objawy. Ktoś mial podobny problem , moze wie jak go rozwiązac, moze powie za co teraz sie łapac?
#256884
Bochnia1991 pisze:Czy problem został rozwiązany? Bo mam ten sam problem w tym samym silniku...
Cześć no niestety problem nie został rozwiązany ale zostałem naprowadzony gdzie może leżec problem. Konkretnie oddałem auto do dwóch warsztatów zajmującymi sie tylko dislami w jednym nie byli w stanie stwierdzic problemu w drugim powiedzieli ze wiedza co z tym zrobic. Zostawiłem auto u nich na jeden dzien na drugi odebrałem zapłacilem 50zł i auto żyleta jak nowe wycisnałem z nich informacje co zrobili i powiedzieli ze wyczyscili pompe paliwa. Jakis czas było dobrze ale jak wyjechałem na trase problem powrócil. Obstawiam ze jest syf w baku i blokuje mi pompe paliwa. staram sie znależć warszatat gdzie mi wyczyszcza bak.
#256926
Bochnia1991 pisze:Po ilu kilometrach problem powrócił?? Daj znać jak się będzie zachowywał po czyszczeniu.
po około 100-150km problem powrócil..

Dodano po 46 sekundach:
Mettenoos pisze:Czy przewody paliwowe nie są odwrotnie założone? Mam na myśłi zasilanie i powrót, identyczne objawy miał kolega w Touranie BMN, okaząło się że miał po wymianie obudowy filtra źle założone przewody
Napewno wezmę to pod uwagę, nie jak jak powinny być poprawnie załozone, zrobie zdjecie jak jest u mnie i załącze tutaj.