Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By wisniamar -  30 sie 2017, 12:48
 dolnośląskie
#256371
Mam pytanie - czy z uszkodzonym czujnikiem można jeździć sobie parę dni czy lepiej dla dpf jak najszybciej go wymienić na nowy ??? przy wymianie takiego czujnika trzeba odłączać akumulator ??? i po wymianie takiego czujnika trzeba na nowo podłączać vcds i adaptować go na nowo ??? czy tylko wymienić na nowy dobry i można dalej jeździć ??? :fluff: :fluff: :fluff:
#256560
Wymieniałem go w dwóch swoich samochodach. Wymieniałem na zgaszonym zapłonie i nic nie adaptowałem.
#262011
dziś w polo żony 1.6TDI CR 2010r wyskoczyła kontrolka DPF, myślę sobie nie wypalił się i się zapchał. przyjechała do domu, ja biorę auto w trasę , zapalam a tu DPF i check się świeci... przejechałem prawie 80KM w trasie, kontrolki dalej świecą, co gorsza auto na wolnych obrotach poszarpuje, spalanie na jałowym spadło z 0,4 na 0,2 auto niby jedzie normalnie - podpiąłem VCDSa :

2 Faults Found:
7345 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2455 00 [032] - Short to Plus
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 129728 km
Date: 2018.02.13
Time: 07:46:05

7346 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2453 00 [237] - Implausible Signal
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 0 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00

macie jakiś pomysł ? najlepsze jest to że zaczęło się tak dziać jak zalałem paliwo miles plus czyli niby premium te lepsze,