Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Zico -  19 wrz 2017, 14:02
 pomorskie
#257092
Witam,
Zakupilem zestaw Oil Catch Tank polskiej firmy i mam już węże zbrojone i obejmy. Ma to za zadanie nie przepuszczać oleju do układu wylotowego -> turbina -> egr (starsznie szybko powstaje mi tam nagar). Nie mam dużego zaufania do takiego wymodzenego układu i chciałbym przednim zamontować jakiś zawór bezpieczeństwa (wypuszcza powietrze z zaworu gdy ciśnienie powierza wzrośnie do takiego poziomu że mogłoby coś uszkodzić w silniku przez zatkanie OCT np zapomniałem wylać z niego olej a zamarzł). Czy macie Państwo pomysł czy taki zawór to dobry pomysł i jaki zawór bym potrzebował. Nie wiem jakie normalne ciśnienie tam panuje a przy jakim powinień się otworzyć zawór?
Pozdrawiam ;)
By Zico -  02 paź 2017, 20:15
 pomorskie
#257401
Temat wydaje mi się że do zamknięcia. Nie obserwuję wycieku z odmy ani z dolotu. Nie widzę by na długim przeźroczystym i zbrojonym wężu osadzał się olej. Najdziwniejsze jest to że na poprzednim małym oryginalnym przewodzie (co miałem w oryginale z odmy do dolotu) po odłączeniu skapywało parę kropelek..

pozdrawiam