Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Piotrek1255 -  29 wrz 2017, 7:04
 małopolskie
#257301
Witam
Ostatnio przeglądając swojego golfa zauważyłem taką dziwną maź jakby takie błotko w dolocie. Załanczam zdjęcie. Przebieg golfa to 140 tyś, płynu chłodniczego nie ubywa, oleju spala ok 1.5 l na 15000 km. Koledzy pomóżcie
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
By Cimek -  29 wrz 2017, 11:03
 opolskie
#257307
Taka maź to jakby niedogrzanie. A nie, to w IC masz. Ile średnio jednorazowo pokonuje Twoje auto? Warto pomyśleć nad uszczelnieniem turbo i czyszczeniu całego dolotu (ja na sam IC użyłem 1l benzyny ekstrakcyjnej na płukanie). Woda+olej=majonez silnikowy.
By Piotrek1255 -  29 wrz 2017, 11:32
 małopolskie
#257309
Średnio auto pokonuje 15 km dojazd do pracy. Mechanik już mi mówił, że trzeba regenerować turbo bo puszcza olej ale luzów nie ma i bardzo ładnie autko ciągnie. Czy w tym przypadku nie można wymienić samych uszczelniaczy? A jeżeli chodzi o czyszczenie IC to dużo jest roboty i jak go wymontować?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  29 wrz 2017, 23:32
 pomorskie
#257331
Kwestia stara jak sam dizel, szkoda stron forum aby się po raz milionowy nad tym rozpisywać, BKC/BXE nie ma DPF wiec musi dymić, BLS ma DPF /jeśli 7GG/ i nie dymi, jeśli bkc przy depnięciu nie dymi to znaczy że coś z nim ne tak :P