#260241
Witam. Golf V 2.0 tdi bkd 140km.
Mam taki problem, mianowicie chodzi o zbiorniczek wyrównawczy. Rano podnoszę maskę do góry, płyn między min. a max. , dojadę do pracy, ok 10 km. temp. 90 stopni odkręcę korek, płyn wraca do normalnego stanu. Co o tym sądzicie?
Dodam w sumie jeszcze, że miewam problem (podejrzenie) z głowicą. Mianowicie mechanik stwierdził po teście na co2 pękniętą głowicę, oczywiście test na to wskazał, ale zaproponował mi jeszcze jedno wyjście, ominięcie chłodniczki spalin. Zrobił to no i kazał mi pojeździć trochę i umówić się jakoś po tygodniu na ponowny test. Przez ok. 2-3 dni poziom płynu był równy z kreską max. tak jak dolał, dopiero od 2 dni zauważyłem właśnie takie cyrki z tym znikaniem i pojawianiem się płynu.. Co panowie o tym sądzicie? Czytałem w sumie trochę i wiara proponuje podmienić korek na inny i zobaczyć co się będzie działo. Macie może jeszcze jakieś inne podejrzenie? Czy gdzieś się robi to podciśnienie czy co się tam może dziać?
W płynie nie czuć spalin i nie widać też żadnych oznak oleju czy coś w tym stylu, auto w sumie dymi na zimnym na biało, ale nie tylko mój golf tak ma z tego co zauważyłem na mieście.
Mam taki problem, mianowicie chodzi o zbiorniczek wyrównawczy. Rano podnoszę maskę do góry, płyn między min. a max. , dojadę do pracy, ok 10 km. temp. 90 stopni odkręcę korek, płyn wraca do normalnego stanu. Co o tym sądzicie?
Dodam w sumie jeszcze, że miewam problem (podejrzenie) z głowicą. Mianowicie mechanik stwierdził po teście na co2 pękniętą głowicę, oczywiście test na to wskazał, ale zaproponował mi jeszcze jedno wyjście, ominięcie chłodniczki spalin. Zrobił to no i kazał mi pojeździć trochę i umówić się jakoś po tygodniu na ponowny test. Przez ok. 2-3 dni poziom płynu był równy z kreską max. tak jak dolał, dopiero od 2 dni zauważyłem właśnie takie cyrki z tym znikaniem i pojawianiem się płynu.. Co panowie o tym sądzicie? Czytałem w sumie trochę i wiara proponuje podmienić korek na inny i zobaczyć co się będzie działo. Macie może jeszcze jakieś inne podejrzenie? Czy gdzieś się robi to podciśnienie czy co się tam może dziać?
W płynie nie czuć spalin i nie widać też żadnych oznak oleju czy coś w tym stylu, auto w sumie dymi na zimnym na biało, ale nie tylko mój golf tak ma z tego co zauważyłem na mieście.