#261119
Witam,
2 tygodnie temu zaczęły się problemy, otóż przyśpieszając na 4 i 5 biegu między 2000-2500 wyczuwalne było delikatne poszarpywanie - temat pojawiał się dopiero po kilku kilometrach kiedy samochód przekroczył temperaturę 50 stopni.
Kiedy się rozgrzał do końca objaw ustępował. Niestety dzisiaj po rozgrzaniu i przejechaniu kilku kilometrów silnik na postoju na światłach zaczął chwilami dziwnie telepać. Jadąc dalej wróciło poszarpywanie ale już na wszystkich biegach i nawet w dolnym zakresie obrotów.
Dojechałem do chaty zgasiłem i wróciłem po ponad godzinie. Po odpaleniu chodził normalnie ( kasowałem w tym czasie błąd świec żarowych bo dziś w pracy je wymieniałem). Samochód zdążył się trochę rozgrzać i postanowiłem przejechać kilka km. Szarpanie wróciło chwilę po ruszeniu. Pod górę w ogóle nie ciągnął. Szybko wróciłem na parking. Nawet na jałowym chodził bardzo nierówno.
Macie jakiś pomysł gdzie szukać rozwiązania?
poniżej log 01 engine:
8:38:49 Group 001: Injection Quantity
819 /min Engine Speed (G28)
5.5 mg/str Injection Quantity
6.6°KW Injection Duration (specified)
59.4°C Coolant Temperature (G62)
18:38:49 Group 002: Idle Speed
840 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 01 0 Operation Status
59.4°C Coolant Temperature (G62)
18:38:49 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
819 /min Engine Speed (G28)
240.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
440.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual)
96.4 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle
niestety pompowtrysków nie mogę zrobić bo w programie wyskakuje komunikat: NO RESPONSE FROM CONTROLER
Coś poradzicie, może chociaż dobry warsztat w Gdańsku lub okolicy???
2 tygodnie temu zaczęły się problemy, otóż przyśpieszając na 4 i 5 biegu między 2000-2500 wyczuwalne było delikatne poszarpywanie - temat pojawiał się dopiero po kilku kilometrach kiedy samochód przekroczył temperaturę 50 stopni.
Kiedy się rozgrzał do końca objaw ustępował. Niestety dzisiaj po rozgrzaniu i przejechaniu kilku kilometrów silnik na postoju na światłach zaczął chwilami dziwnie telepać. Jadąc dalej wróciło poszarpywanie ale już na wszystkich biegach i nawet w dolnym zakresie obrotów.
Dojechałem do chaty zgasiłem i wróciłem po ponad godzinie. Po odpaleniu chodził normalnie ( kasowałem w tym czasie błąd świec żarowych bo dziś w pracy je wymieniałem). Samochód zdążył się trochę rozgrzać i postanowiłem przejechać kilka km. Szarpanie wróciło chwilę po ruszeniu. Pod górę w ogóle nie ciągnął. Szybko wróciłem na parking. Nawet na jałowym chodził bardzo nierówno.
Macie jakiś pomysł gdzie szukać rozwiązania?
poniżej log 01 engine:
8:38:49 Group 001: Injection Quantity
819 /min Engine Speed (G28)
5.5 mg/str Injection Quantity
6.6°KW Injection Duration (specified)
59.4°C Coolant Temperature (G62)
18:38:49 Group 002: Idle Speed
840 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 01 0 Operation Status
59.4°C Coolant Temperature (G62)
18:38:49 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
819 /min Engine Speed (G28)
240.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
440.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual)
96.4 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle
niestety pompowtrysków nie mogę zrobić bo w programie wyskakuje komunikat: NO RESPONSE FROM CONTROLER
Coś poradzicie, może chociaż dobry warsztat w Gdańsku lub okolicy???