Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
#274558
witam, jest problem z autem, przy 3000 obrotów kończy się moc, szarpie samochodem i wtedy dymi na czarno, oprócz tego jeszcze nieraz pokazuje się na liczniku lampka oleju na czerwono Oil Pressure Engine Off STOP!
błąd w silniku jedynie jaki znalazłem to 000564 Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
Logi dynamiczne 03, 10, 11: http://vaglogi.pl/log-003_010_011_7g9Yyy1.html
Ostatnio zmieniony 31 maja 2019, 10:27 przez daromk5, łącznie zmieniany 1 raz.
#274618
ehh :wall: zapomniałem napisać że stało się tak po wymianie dziurawego wężyka podciśnienia i sprawdzeniu wszystkich wężyków przez kolegę, dzisiaj sprawdziłem czy aby na pewno wszystkie wężyki są dobrze podłączone i wyszło na to że źle podczepił dwa kabelki: nr 2 zasobnik podciśnienia podłączył pod 6, a nr 3 siłownik regulacji ciśnienia pod 5 i dlatego było max przeładowanie... Logi po zamianie: http://vaglogi.pl/log-003_010_011_27O9q33.html
Obrazek

zamieniłem przewody miejscami i teraz już jest dobrze :yahoo: , wcześniej nie wchodził ponad 3500 obrótów.
dobrze że sprawdziłem po jednym dniu i się nic więcej nie wysrało :yes2:
Obrazek
#274644
Mettenoos pisze:
02 cze 2019, 20:12
@bOGDAN klasyczny surge zazwyczaj aż tak słyszalny nie jest, tutaj dźwięk wzmogły kierownice stojące w jednej pozycji
odniosłem się tylko do Twojego stwierdzenia,że "wirnik trze" a wiemy obaj,że to nie wirnik . a czy mocniej czy nie to już inna sprawa u mnie ten dzwięk powodało niskie podciśnienie a co zatym idzie wolna reakcja zmiennej geometrii ( nieszczelny akumulator podciśnienia ) .