Golf 5 1.9 tdi bkc podciśnienie a egr
: 14 lip 2019, 20:25
Witam
Wyskoczył mi kiedyś błąd :
16786 - Układ recyrkulacji spalin: natężenie przepływu za duże
P0402 - 000 - -
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1974 /min
Moment obrotowy: 50.0 Nm
Prędkość: 49.0 km/h
Obciążenie: 18.8 %
Cykl pracy: 65.3 %
Bity binarnie: 00001000
Ilość powietrza/Obr.: 230.0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr.: 5.0 mg/suw
Wymieniłem w sobotę egra na EGR WAHLER 7496D VW GOLF V 5 1.9TDI I po wymianie znowu ten sam bład...
Sprawdziłem podciśnienie (ten wężyk do egr) i tam praktycznie nic nie zasysa.
Przy większych obrotach również, i takie pytanie.
U was tak samo praktycznie nic nie czuć po przyłożeniu palca? Bo na moje rozumowanie powinno byc dość mocno zeby ten grzybek poszedł do góry. On jest dość sztywny.
Czy ktoś wymieniał ten moduł podciśnienia albo jak go sprawdzić czy to jego wina?
Bo to juz 3 egr (ten ostatni nowy) i troszkę to robi się irytujące...
Pozdrawiam serdecznie
Wyskoczył mi kiedyś błąd :
16786 - Układ recyrkulacji spalin: natężenie przepływu za duże
P0402 - 000 - -
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1974 /min
Moment obrotowy: 50.0 Nm
Prędkość: 49.0 km/h
Obciążenie: 18.8 %
Cykl pracy: 65.3 %
Bity binarnie: 00001000
Ilość powietrza/Obr.: 230.0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr.: 5.0 mg/suw
Wymieniłem w sobotę egra na EGR WAHLER 7496D VW GOLF V 5 1.9TDI I po wymianie znowu ten sam bład...
Sprawdziłem podciśnienie (ten wężyk do egr) i tam praktycznie nic nie zasysa.
Przy większych obrotach również, i takie pytanie.
U was tak samo praktycznie nic nie czuć po przyłożeniu palca? Bo na moje rozumowanie powinno byc dość mocno zeby ten grzybek poszedł do góry. On jest dość sztywny.
Czy ktoś wymieniał ten moduł podciśnienia albo jak go sprawdzić czy to jego wina?
Bo to juz 3 egr (ten ostatni nowy) i troszkę to robi się irytujące...
Pozdrawiam serdecznie