Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Stratoss -  12 wrz 2019, 18:06
 łódzkie
#276954
Witam na ile stopni powinno się wyregulowac pompowtryski w tym silniku? 180 czy 270? Już zglupialem. Co gdzieś czytam to podają co innego. A nie mogę nowszej ELSY odpalić i sprawdzić. Wcześniej miałem na 270 ale silnik był głośny, miał twardą pracę, wydawało mi się że mniej palił ale na wolnych miał małe wibracje . Teraz jest 180 chodzi bardziej miękko nie jest taki twardy ale korekcję w dół poszły i troszkę jakby z dołu mu mocy zeszło odczucia nie ma wibracji, ale chyba muszę więcej go cisnąć żeby jechał przez co będzie większe spalanie,ale jestem w fazie testów. Chyba że to nie ma różnicy bo i taki post przeczytałem, że nie ma różnicy byle równo były wyregulowane. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2019, 19:55 przez Stratoss, łącznie zmieniany 1 raz.
By Stratoss -  12 wrz 2019, 18:46
 łódzkie
#276957
Tylko jaka wartość jest serwisowa dla bxe, z tego co czytałem każdy co innego podaję. Na 270 dziwnie głośno chodził, szczególnie zimny. Najczęstszą propozycją w necie jest 180 nawet ELSA podaję jedna i drugą wartość tylko nie wiem do jakich kodów silników.

Dodano po 3 minutach 40 sekundach:
Ktoś wg wie jaki te stopnie mają wpływ na silnik? Prócz kultury pracy? Ma wpływ na spalanie itp? Chodzi mi tylko o te zakresy a nie ze rozjechane.
By Stratoss -  13 wrz 2019, 12:12
 łódzkie
#276965
Też mi się tak wydaje, do tego znacząco auto ciszej pracuje. Póki co zostawię 180 zobaczymy spalanie itp a za jakiś czas przestawie na 225. Przeczytałem tylko jeszcze ze różnicy między 180 a 225 nie da się odczuć w mocy itp więc nie do końca jest sens przestawiać. Nowa ELSA też na 180 niby pisze ale wcześniej też pisała na 225. Pewnie kwestia bezpieczeństwa wcześniej była żeby więcej luzu było. Pozdrawiam i dzięki za szybką odpowiedź

Dodano po 2 minutach 32 sekundach:
Do tego z tego co pamiętam to od początku były na 180 tak mechanik mówił, ale dałem się namówić na większy że ponoć lepiej będzie