Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By avg -  23 lut 2020, 17:42
 warmińsko-mazurskie
#280153
tadex0 pisze:
13 lut 2019, 20:11
tadex0 pisze:
24 sty 2019, 17:02
Potrzebuję koło: 038 105 269 D -> caddy 1.6 tdi bez start/stop jak je zlokalizować bo przeglądając oferty na koiłach są skrócone numery np: 038d/03l.
Pozdrawiam
BXE JCR ---> Koło: 038 105 269 D , Docisk: 03L 141 025 Q, Tarcza: 03L 141 032 A (Zestaw z golfa VI 1.6TDI bez Start/Stopu), Łożysko od dwumasy.
Zestaw pasuje, zniknęły wibracje przy ruszaniu, zmniejszyły się wibracje na niskich obrotach aczkolwiek są wyczuwalne. Sprężynek nie słychać, biegi trzeba precyzyjniej zmienić (Jak to w jednomasie bardziej reaguje na nie trafione obroty i czuć trochę odpuszczenie gazu)
Jak wygląda w takim wypadku opcja podnoszenia mocy? Bo taki jest zamysł, skoro rezygnuje z DM
Przy kole 273C sprawa jest oczywista, a przy 269D, czy do tego koła bedzie pasować tarcza z g60?
Set BXE+JCR
#280161
Mialem kiedys kolo z mk6. Niby wszysko sie zgadza ale sprzeglo sie uslizgiwalo.
Winne bylo kolo. Nie gra z zestawem sprzegla ktore tutaj jest polecane. Jesli chcesz kolo z mk6 to szukaj sprzegla ktore pasuje

Dodano po 13 minutach 46 sekundach:
Juz przypomnialem sobie
Kolo od mk6 jest glebsze dlatego sprzeglo sie uslizgiwalo.
#280393
BXE+JCE problem zestawu g60 został opisany na forum leona - tutaj też poruszyłem tą kwestię, ale panowie twierdzą że "W tym wątku zostało już wszystko opisane - jedyny słuszny zestaw to g60 i koło 1z" jak widać ten zestaw o którym pisałem fajnie się zgrał nie ma problemu z wysprzęglaniem. ja mam zestaw ori z demontażu prawie nowego auta gładź na kole i docisku miała fabryczne ślady toczenia - tarcza jeszcze miała napisy na okładzinach. Mam 90km ale bardzo łatwo w porównaniu do dwumasy zerwać przyczepność - nie zauważyłem żadnego uślizgu tarczy a byłem czujny pod tym względem. Rozważam chip ale chyba standard na 130 - mam nadzieję że nie będzie problemu z uślizgiem.
Tarcza z g60 powinna podejść teoretycznie ale iny jest docisk. Na pewno da się te dane odszukać - miałem też koło 1z i porównywałem wymiary i faktycznie koło jest grubsze i inna jest głębokość od wieńca do gładzi. Pozdrawiam
By pioTrazZ -  04 maja 2020, 15:09
 dolnośląskie
#281315
Cześć,

Udało mi się dobrnąć do tej 41 strony i niestety dalej mam mętlik w głowie.
Golf 5 1.9 tdi (BKC, skrzynia 6b GQM) - celuję zrobić autko na jakieś 160/170 km a , że zaczął mi się odzywać dwumas to chciałbym zrobić te dwie rzeczy za jednym razem.

Wiem, że użytkowników zestawu z tytuły wątku jest wielu i jesteście zadowoleni ale chyba nikt nie wsadzał tego do auta które ja mam. Z tefo co pamiętam ten zestaw wchodził do skrzyń 5 buegowych tylko? (jeżeli się mylę to przepraszam ;) )
W każdym razie zastanwiam się czy po 10 latach (właśnie wtedy został otworzony ten wątek) Zostało wynalezione coś lepszego od tego zestawu? :D Czy dalej wszystko to o czym tutuaj pisaliście jest aktualnie najlepszym rozwiązaniem.
W sumie do tej pory zastanwaim się co wybiorę, jedno czy dwumas ale postanowiłem napisać i się Was zapytać o ten wątek :)
By pioTrazZ -  04 maja 2020, 15:45
 dolnośląskie
#281317
A-R-T-U-R pisze:
04 maja 2020, 15:37
Przy obecnych cenach dwumas. Kiedys jednomas a dwumas to byla przepasc
Wielkie dzięki za szybką odpowiedź ale teraz to mnie zaskoczyłeś :D Po przeczytaniu całego wątku i zobaczeniu tyle razy, że ten zestaw jest super, ekstra teraz dostaję taką szybką odpowiedź w stronę dwumasy :D
Przez te wszystkie posty naczytałem się tyle na temat tego, że jednomas lepiej przenosci moc, jest wytrzymalszy i jeszcze pewnie kilka plusów tam było wymienionych. Czy dwumas z tych czasów równie dobrze radzi sobie z tymi rzeczami?
Pod te moce o któych pisałem będzie to lepsza opcja?
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  04 maja 2020, 18:54
 dolnośląskie
#281326
Miałem jednomas bez podniesienia mocy. Nie miałem objawów typu jakieś dziwne dodatkowe dzwięki. Ale gdybym jeszcze raz stanął przed takim dylematem to nawet bym się nie zastanawiał i wrzucał nową dwumasę

Dodano po 1 minucie 41 sekundach:
Samym softem wjedziesz na poziom 140KM bez dodatkowych inwestycji. Tyle dwumas wytrzyma lekką ręką
By pioTrazZ -  04 maja 2020, 19:07
 dolnośląskie
#281327
Jedzie do mnie Gt1756v wiec moc w którą celuje to te +/- 170 km. Dlatego mam dylemat co do jedno i dwumasy. Na ten moment mam lekko ponad 130 więc już trochę dłubnięty jest ale nie to jest tematem mojego posta.
Czyli wg. Ciebie olać jednomas i zakładać dwumas i pewnie pod te moce dobra opcja będzie obicie sprzęgła kevlarem?
By qba1012 -  02 cze 2020, 21:19
 dolnośląskie
#281896
Cześć, u mnie BKC i skrzynia 5 bieg GQQ
Wsadzone ori koło używane 037 105 273C
i zestaw Sachsa G60

Problem jest z wysprzęglaniem
Gdy auto zgaszone pedał chodzi lekko aż dojdzie do prawie końca i końcówka naciska się ciężko i wtedy normalnie lekko można wrzucić bieg.
Gdy auto odpalone pedał chodzi ciężej ale nawet jak docisniesz mocno do podłogi to biegi bardzo ciężko wchodzą, trzeba się mega siłować.
Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć gdzie leży problem? Czy to może być wina wysprzęglika? Wcześniej przy stukającej dwumasie nie było takiego problemu.
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41