Typowa bolaczka naszych silnikow
A tu maly opis jak u mnie to wyglada aktualnie
Ponizej to co na forum umiescilem.
Zrobilem juz dwa tys, nic nie brzeczy nie halasuje cod miod malina.
Jesli juz bedziesz kupywal sprzeglo to bierz sachsa wszyscy polecaja duzo bardziej sachsa niz luka.
Zalety hm
- Koszt 650 zl
- Silnik szybciej sie na obroty wkręca a co za tym idzie ( jest troche szybszy )
- Moc jest bardziej bezposrednio przekazywana na opony
- Wciskajac sprzeglo pedal chodzi duzo lzej niz pedal gazu
- Zginely tragiczne dzwieki dwumasu
- Pod przyszle mody typu chip lub inna turbina wytrzymuje pod 170~180 kucy i do 400 NM gdzie seria siada juz prz lekko powzej 320 NM
Minusy
- Rzekomo skrzynia biegów troche szybciej sie eksploatuje ( poniewaz dwumas delikatniej jakby przekazuje moc )
- Rzekome szarpniecia przy zmianie biegow ( napewno nie u mnie wsyzstko kestia tego jak masz noge wyczulona )
Jako ciekawostke dalem sie znajomemu przecjechac i chlopak ma nazwijmy to srednio wyczulona noge wobec czego tez przy kazdej zmianie biegow szarpalo
A nawet jesli mi skrzynia sie posypie ( w co watpie ) to i tak bedzie taniej niz kupno calego zestawu dwumasowego z dociskiem i sprzeglem i lozyskiem.
Zanim sie zabralem do roboty sporo czytalem na ten temat.
I na forum A3 gdzie juz kilka osob smiga od dlugiego czasu na takim zestawie i wszystko kazdemu smiga az milo
Pszczolek u siebie tydzien po mnie ten sam zestaw zalozyl i tez u niego hula jak nalezy
Szczerze polecam taki mod kazdemu kto ma 1,9 tdi z biegowa skrzynka
Pozdrawiam